tulajdonos

Németh Sándor, az ATV Zrt. többségi tulajdonosa, a Hit Gyülekezete vezető lelkésze

Pert nyert az ATV tulajdonosáról szóló cikk kapcsán a Magyar Hang a Hit Gyülekezetével szemben

Arról a Magyar Hangban megjelent cikkről van szó, ami arról szólt, hogyan vált Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezető lelkésze az ATV tulajdonosává, és amelynek állításait a Hit Gyülekezete sérelmezte és helyreigazítási perben támadta. A Media1 értesülése szerint a cikkben társszerzőként közreműködő és a cikket ugyancsak közlő Átlátszót Németh Sándor képmással való visszaélés miatt perelte, de a bíróság egyelőre formai hibára visszadobta a keresetet. A felek közötti jogvitának azonban ezekkel várhatóan még közel sincs vége.

A Central Médiacsoport és a Central Digitális Média Kft. bejárata

Az Index után a 24.hu kiadójánál is elromlott a hangulat

A Media1 információi szerint a 24.hu-t működtető Central Médiacsoportnál komoly elégedetlenséget váltott ki, hogy a tulajdonos jelentős osztalék kivonásáról határozott, miközben a munkavállalók fizetését jelentősen csökkentették a koronavírusra hivatkozva.

Az ATV rendkívüli logója a koronavírus járvány miatt

Egy ideje nem a Hit Gyülekezete az ATV többségi tulajdonosa

Egy pénteki cikk állítása szerint Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezető lelkészének többségi tulajdonába került át a tévétársaság, és eközben kár érhette az egyházat. A csatorna és az egyház szerint ugyanakkor az egy éve bekövetkezett változástól érdemben semmi nem változott, és szerintük a jogszabályoknak megfelelő volt a tulajdonosi körben történt változás.

Mészáros Lőrinc a HírTV Célpont című műsorában korábban

Jogerősen pert vesztett Mészáros Lőrinc a Válasz Online ellen

A miniszterelnök dollármilliárdossá vált felcsúti barátja megpróbálta kimondatni a bírósággal, hogy a nevét igaztalanul említette meg a Heti Válasz egykori stábja által létrehozott Válasz Online cikke, mely a bezárt Heti Válasz hagyatékára rámozduló személyeket, Vörös Józsefet és Benyó Zsuzsannát Mészáros Lőrinccel azonos érdekkörhöz sorolta.

Dikh TV

Exkluzív interjú Radu Morarral, a Dikh TV tulajdonosával: „Valótlanságok jelentek meg az első magyar romacsatornáról”

A Dikh TV többségi tulajdonosa vasárnap telefonon a Media1-nek nyilatkozott annak kapcsán, hogy a Romneten szombaton „Dikh – Kilopták a romák alól a cigány tévét” címmel jelent meg cikk. Morar elmondta: a megjelentek valótlanok, ezért jogi lépéseket fontolgat Balogh Elekkel és a Romnettel szemben. Az első országos romatelevízió tulajdonosa arra kéri a sajtót, „ne üljön fel mindenféle szóbeszédeknek”, illetve elmesélte, ahogyan a történtekre ő emlékszik.

Megkérdeztük az Index főszerkesztőjét, mit szól, hogy Vaszily Miklós, a kormánypárti TV2 elnöke átvette az Index reklámbevételeit szállító Indamedia felét

A jelenleg a TV2, korábban a Mészáros Lőrinc-féle Echo TV elnökeként, azt megelőzően az MTVA vezérigazgatójaként dolgozó új Indamedia-társtulajdonos, Vaszily Miklós vezette korábban az Origo Mediát, amikor onnan kormánypárti nyomásgyakorlásra távozni kényszerült Sáling Gergő főszerkesztő. Vaszily most a KDNP-s kötődésű Oltyán József üzletrészéhez jutott hozzá. A Media1 megkérdezte az Index főszerkesztőjét, mit szól a fejleményhez, és persze összeszedtük, amit eddig tudunk a friss fejleményekről.

Dikh TV

Új befektető szállt be a Dikh TV-be

Az Első Roma Média Kft.-ben egy olyan vállalkozás szerzett 20 százaléknyi részesedést, melynek tulajdonosa egy olyan romológus, akinek a férje tulajdonosa volt a Ripostnak, így ezen keresztül a sajtó Habony Árpád üzleti köreihez köti. A befektető azonban azt mondja, politikamentes lesz a csatorna, és a roma integráció híve.

Mészáror Lőrinc nyilatkozik az ATV-nek

Mészáros Lőrinc embereihez került a Rádió 1 és a Best FM

Tulajdonost váltott a korábban Andy Vajna kormánybiztos érdekeltségében lévő Rádió 1 és a Best FM. Változás volt a kesmás Retro Rádió műsorgyártójaként is ismert RadioFactory nevű műsorgyártó cégnél is. A rádiós vállalkozások Orbán Viktor miniszterelnök felcsúti cimborájának (a gázszerelőből lett nemzetközi hírű milliárdos) embereihez kerültek.