
Egyesíti erejét az Ads Interactive és a Criteo
Az Ads Interactive Media Group lett a Criteo kiemelt partnere Magyarországon.
Az Ads Interactive Media Group lett a Criteo kiemelt partnere Magyarországon.
A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.
Az elmúlt évtizedben már több mint nyolcmilliárd eurónyi büntetést kapott a cég versenyellenes tevékenységekért az Európai Bizottságtól, de úgy tűnik, ezzel még közel sincs vége.
Az Európai Unió szombaton megállapodott a digitális szolgáltatásokról szóló törvényről, amely arra kényszerítené a Facebookot működtető Metát, továbbá a Google-t és más internetes piaci szereplőket, hogy küzdjenek a valótlan információk ellen, és korlátozzanak bizonyos online hirdetéseket.
A történtek miatt a YouTube tulajdonosa, a Google 50 milliárd forintnak megfelelő összegű bírságról kötött megállapodást az Egyesült Államokban.
A magyar felhasználók demográfiai és más adataik alapján eltérő, épp ezért testhez állóbb hirdetéseket kapnak majd a különböző weboldalakon.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.