fbpx

Jönnek a kevésbé zavaró netes hirdetések

A magyar felhasználók demográfiai és más adataik alapján eltérő, épp ezért testhez állóbb hirdetéseket kapnak majd a különböző weboldalakon.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Testhez állóbb hirdetéseket kapnak ezután a különböző digitális felületeken a magyar felhasználók, köszönhetően annak, hogy a legnagyobb hazai médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszer, az Adverticum Adserver DataME DMP néven olyan újdonságot jelentett be szerdán, ami lehetővé teszi a felhasználók különböző demográfiai és egyéb adatai (például a felhasználó internetszolgáltatója és érdeklődési köre) szerinti targetálást.

Az új funkciót tesztüzemben decemberben kezdték el bevezetni, de most januártól vált szélesebb körben is elérhetővé. Az új szolgáltatás a hatékony működés biztosítása érdekében a DataMe adatbázisára támaszkodik, és a magyar internetezői adatok hiánya okozta űr pótlásával igyekszik támogatni az online hirdetési piac résztvevőit.

Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese és a DataMe Kft. ügyvezetője elmondta: az újdonság célja, hogy a tartalomszolgáltatói felületeken is használhatók legyenek az adat alapú célzási megoldások, ezzel a hirdetők új eszközöket kapjanak a célcsoportképzésre és a hirdetők jobb kiszolgálására.

„A DataMe Kft. által biztosított adatbázis alapú célzási lehetőségek forradalmi újításnak számítanak a piacon, melyek különböző szegmensekben több mint 32 millió egyedi azonosító részvételével készültek”

– mondta Szutor.

A DataMe DMP használatával lehetőség nyílik pontos célcsoportok megszólítására, vagy akár azok eddigieknél sokkal precízebb meghatározására. A folyamatosan frissülő adatokkal ellátott targetálási csoportok állandó lehetőséget biztosítanak a különböző kampányok célba juttatásában.

Az új szolgáltatást március 1-jéig ingyenesen tudják használni az Adverticum-felhasználók.

A DataMe Kft.-t 2016 októberben alapította az Adverticum Zrt. mint szakmai, illetve a KJ IFS Kft. mint pénzügyi befektető. Alapítói azzal a céllal hívták életre, hogy Magyarországra releváns adatbázist hozzon létre az online hirdetői piac részére a pontosabb, adat alapú célzási megoldások biztosítására.

Kiemelt kép: Marinela Prodan, FreeImages.com
Szóljon hozzá!