fbpx
Ads Interactive és a Criteo összefogása

Egyesíti erejét az Ads Interactive és a Criteo

Az Ads Interactive Media Group lett a Criteo kiemelt partnere Magyarországon.

Egyesíti erejét az Ads Interactive és a Criteo (NASDAQ: CRTO), elősegítve a jövőbeni gyors növekedést mindkét cég számára a magyarországi piacon. A Criteo kereskedelmi adatok szolgáltatásával közvetlen hozzáférést biztosít vásárlói közösségekhez hirdetők és médiatulajdonosok számára a nyílt interneten (open web).

Miután az Ads Interactive lesz a Criteo kiemelt partnere Magyarországon, ők kínálják majd utóbbi cég megoldásait a meglévő Criteo ügyfeleknek, valamint az új hirdetőknek és ügynökségeknek, akik jelenleg nem dolgoznak együtt a Criteóval.

Németh Iván, az Ads Interactive Media Group vezérigazgatója elmondta:

„Büszkék vagyunk rá, hogy a Criteo partnerei lehetünk Magyarországon. Átfogó ismereteink a Criteo megoldásairól segítik az ügyfelek közvetlen kiszolgálását. Nagyon várjuk már partneri kapcsolatunk kezdetét, hogy megbízható tanácsadói lehessünk azoknak a hirdetőknek, akik szeretnék kiaknázni növekedési lehetőségeiket a Criteo segítségével”.

Julian Timmerman, a Criteo Global Sales Channel Partnerships vezetője így nyilatkozott:

„Izgatottak vagyunk, hogy az Ads Interactive partnerei lehetünk Magyarországon. Piaci részesedésük és átfogó ismeretük a Criteóról egy olyan partneri együttműködést hoz létre, amely felgyorsítja a megoldásaink adaptálást a régióban, amelyek jelentős üzleti eredményeket generálnak hirdetők és médiatulajdonosok számára egyaránt”.

Az Ads Interactive Media Group technológiai megoldásai révén a legnagyobb kiadókat, hirdetőket és ügynökségeket szolgálja ki, segítve a piaci szereplőket abban, hogy hirdetéseik megjelenése során a legmagasabb bevételt és elégedettséget érjék el. Az Ads Interactive a Criteóval való együttműködésének köszönhetően, pontosabb célzást és mérhető kampányeredményeket biztosit a hirdetők számára Magyarországon.

A Criteo Commerce Media Platform hirdetési kampányai a nagy mennyiségű kereskedelmi adat és mesterséges intelligencia egyesítésének köszönhetően, minőségi felhasználói élményt biztosítanak az értékesíteni kívánt termékek megismerésétől a tényleges vásárlás végéig – olvasható a Media1-nek eljuttatott kedddi közleményben és egy kapcsolódó blogposztban, ahol további részleteket is közölnek az együttműködésről.

További hírek érhetők el a Media1-en. Megtalál minket Facebookon is.

 

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások