Néhány nappal ezelőtt Dancsó Péter YouTube-csatornája, a Videómánia elérte az egymillió követőt.
A legnépszerűbb hazai tartalom-előállító így a magyar nyelvű tartalmak közül elsőként szerezte meg azt az arany YouTube plakettet, amelyet az internetes videómegosztó elismerésként azoknak a csatornáknak ad, akiknek ez sikerül.
Dancsó Péter elmondta:
„Ezt csináljátok utánam, ennyire kemények vagytok? Ezután senki nem mer majd beszólni a kocsmába’! :)”
Dancsó videós csatornáját egyébként a Special Effects Media kezeli, ahová a Videómánián kívül Pamkutya, Viszkok Fruzsi, az Unfield, Szalay Isti, Csecse Attila, FollowAnna és még több más népszerű hazai videós celeb is tartozik. Összesen több mint 100 videós csatorna tartozik hozzájuk, valamint saját gyártású tartalmaik is vannak, ilyen a 180 ezer feliratkozóval rendelkező Szerinted? nevű csatorna is. A cégnek Dancsó tavaly maga is résztulajdonosává vált.
Szabó Gergő, a Special Effects Media társalapítója a hazai internetes videózásban is mérföldkőnek számító fejlemény kapcsán felidézte, hogy a közös munkájuk a videóssal 2013-ra nyúlik vissza, amikor 60 ezer feliratkozóval rendelkezett a Videómánia. Szabó azt mondta:
„A rendkívüli növekedés során elért egymillió feliratkozó egy hatalmas mérföldkő, de korántsem a végső cél.”
Kovács Péter, a YouTube magyarországi menedzsere hozzátette:
„A YouTube népszerűségében kiemelt szerepet játszanak az influencerek. Nagyon örülök, hogy egy magyar nyelvű tartalmat előállító csatorna is elérte az egymilliós feliratkozói számot! Csak így tovább Péter, remélem azért lesz, aki utánad csinálja! : )”
A YouTube-ra havonta 1,9 milliárd felhasználó jelentkezik be, akik több mint egymilliárd órányi videót néznek meg itt naponta.