fbpx

Michaeli Schwartz & Brit Média

Az Index.hu szerkesztőségének bejárata

Elhallgatta az Index a 168 Óra új főszerkesztőjének kinevezését – ingerült válasz érkezett, amikor rákérdeztünk az okokra

A vezető hírportálok mind érdeklődést tanúsítottak a 168 Óra új főszerkesztőjének és helyettesének kinevezése iránt, kivéve az Indexet, ahol Fekete-Szalóky Zoltán, a lap főszerkesztője, bár nagyon is találkozott a hírrel, sőt kommentálta is azt a szerkesztőségben, jobbnak látta, ha inkább ők nem számolnak be arról, hogy az elődje, a volt Index-főszerkesztő és vezérigazgató, Szombathy Pál került a hetilap élére. Pedig eddig mindig érdekelte az Indexet, ami a 168 Óra körül történik. Megkérdeztük, mi van emögött, és egy meglehetősen zavaros és frusztrált válasz érkezett a laptól.

Milkovics Pál, a 168 Óra és a Pesti Hírlap tulajdonosa

A 168 Óra tulajdonosa szerint Fiala János nem mondott igazat a távozása körülményeiről

Milkovics Pál, a 168 Órát tulajdonló Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatója és társtulajdonosa reagált arra a cikkre, amelyben Fiala Jánost kérdezte a Media1 arról, mik voltak azok a vállalhatatlan feltételek, amelyek miatt néhány napja úgy döntött, elviszi a Kelj Fel Jancsi című műsort a 168.hu-tól. Milkovics Pál mellett, aki azt mondta, Fiala nem egészen az igazat mondta, Trencséni Dávid, a médiavállalat hírigazgatója is reagált Fiala szavaira.

Fiala János műsorvezető

Felhívtuk Fiala Jánost – elárulta, miért viszi el a Kelj fel Jancsit a 168 Órától (FRISSÍTETT!)

A rádiós műsorvezető azt mondta pénteken a Media1-nek telefonon, hogy Milkovics Pállal, a 168 Órát tulajdonló Michaeli, Schwartz & Brit Média vezérigazgatójával 2020-ban történt megállapodása után mindössze nagyjából három hónapig voltak rendben a dolgok, majd ezt követően fokozatosan egyre rosszabbá, míg végül teljesen vállalhatatlanná váltak a feltételek, így jutottak el odáig, hogy most inkább otthagyja a céget és önállósítja műsorát. Lapunk kérdésére a Kelj fel Jancsi házigazdája bővebben is kifejtette, milyen feltételekről van szó, és azok hogyan lettek egyre rosszabbak.

Cosmopolitan

Itt a hivatalos bejelentés: nyomtatásban is visszatér új kiadójánál a két éve bezárt Cosmopolitan és megújult a cosmopolitan.hu

Megérkezett a hivatalos, a Media1 tavaly decemberi információit alátámasztó bejelentés azzal kapcsolatban, hogy a Hearts Magazines International átadja a Milkovics Pál vezette Michaeli, Schwartz & Brit Médiának a Cosmopolitan jogait. A két médiacég mai, csütörtöki közös közleménye szerint nem csak az interneten, de megújult formában nyomtatásban is visszatér a 2020-ban megszűnt lap.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) budapesti, Ostrom utcában található épületének homlokzata

Kiosztott 90 milliót a Médiatanács, több nyertes is Mészáros Lőrinchez köthető

Az ország egyik leggazdagabb vállalkozójához köthető Rádió 1 hálózat egy hét alatt egyszerre 6 pénzügyi támogatást is elnyert a Médiatanácstól műsorgyártásra, és a szintén Mészáros Lőrinc-közeli KESMA több rádiójának ugyancsak megítélt támogatást a grémium a héten. Mások mellett a Milkovics Pál és Schabi Michaeli által nemrégiben felvásárolt Klasszik Rádió is kért és kapott a közel 90 milliós keretből.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások