
23 év után Budapestről Nyugat-Európába költözik a Brandfestival
Közép-Európa egyik legnagyobb stratégiai és márkakommunikációs találkozója 2024 őszén Budapestről Berlinbe költözik.
Közép-Európa egyik legnagyobb stratégiai és márkakommunikációs találkozója 2024 őszén Budapestről Berlinbe költözik.
A Republic Grouptól érkezett az Indamedia új kreatív szakembere, Márton Szabolcs, aki két meghatározó pozíciót is betölt a cégcsoportban.
A Budapesten megrendezett BrandFestival több kategóriában is döntőbe jutott a londoni Conference & Events Awards 2022 versenyen.
Különleges reklámsorozatot készített a Republic Group a Raiffeisen Bank számára, amelynek legújabb része néhány napja már látható a televízióban és további felületeken. Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója és Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója avatja be a kampánnyal kapcsolatos kulisszatitkokba a Media1 olvasóit.
Nemzetközi Top Speakerek váltják egymást az idén jubileumi, 20. születésnapját ünneplő BrandFestival színpadán, október 28-29-én a Budapest Music Centerben. Digitális guruk, viselkedéstudományi szakértők, kreatív tartalomfejlesztők, trendszetterek. Több mint 100 előadó, számos nemzetközi szakember boncolgatja a Viselkedés-tudomány ernyőkoncepció mentén a márkaélmény-fokozás és a fogyasztói bevonás izgalmas kérdéseit, jelenségeit.
Újra offline keretek között, több mint 100 előadó boncolgatja majd a jövő marketingkommunikációs és vállalatvezetési irányait az idei BrandFestivalon.
Németh Béla váltja Barna Tamást az ügyvezető igazgatói poszton.
Az első rész a koronavírus-járvány gazdaságra, márkákra és a kommunikációs szakmára gyakorolt hatását járja körbe.