fbpx
Németh Béla (balra) és Barna Tamás, a Republic új ügyvezetője és a volt ügyvezető, aki az igazgatóság elnökeként folytatja a munkát

Átadja a Republic Group ügyvezetését Barna Tamás, de marad a vállalat elnöke

Németh Béla váltja Barna Tamást az ügyvezető igazgatói poszton.

Németh Béla, a Republic Group új ügyvezetője 27 éves médiaügynökségi, ezen belül pedig 16 éves regionális vezetői tapasztalattal rendelkezik.

Közleményében a vállalat azt írja: a Republic Group nemzetközi terjeszkedésének folytatásához az új ügyvezető szakmai háttere és nemzetközi színtéren szerzett tapasztalatai nagy segítséget fognak nyújtani. Barna Tamás korábbi ügyvezető igazgató a Republic Group igazgatósági elnökeként továbbra is aktívan részt vesz az ügynökség működtetésében a nyolctagú menedzsment vezetőjeként, emellett új divíziók indításával és nemzetközi piacra lépésekkel foglalkozik majd.

Németh Béla a világ 3. legnagyobb médiaügynökségi csoportja, az IPG Mediabrands Magyarország ügyvezető igazgatója volt 2019-ig, ahol egyben a közép-és kelet-európai (CEE) regionális igazgató pozíciót is betöltötte. A cégcsoport magyarországi vezetőjeként a nyolcfős médiaosztályból egy több mint száz fős, komplex, minden kommunikációs területet lefedni képes ügynökségi csoportot hozott létre, amelyhez többek között a Universal McCann, az Initiative és a Magna is tartozott. Közép-kelet európai regionális vezetőként egy tizennégy országot magába foglaló regionális hálózat kiépítése volt a legfőbb feladata, amelyben az egyes országokban működő ügynökségi partnerek a különböző tulajdonosi szerkezet ellenére is sikeresen tudtak együtt dolgozni, kiszámítható és magas színvonalú szolgáltatást biztosítva a nemzetközi ügyfelek számára. Vezetése alatt olyan kiemelt ügyfelekkel dolgozott együtt mint az Unilever, a Béres, a Porsche Hungária, a TEVA, az Euronics, vagy a Tesco.

A szakember az elmúlt másfél évben külsős tanácsadóként a Republic-kal is dolgozott már közösen. Németh Béla nagy szerepet játszott a Cherrisk németországi piacra lépésében. Ezalatt az idő alatt megismerhette testközelből a Republic Group működését, a vezetőségét, valamint a középvezetői csapatát, ami megkönnyítette a döntését, hogy az idén 24 éves ügynökséghez igazoljon.

„Célom, hogy a Republic Group továbbra is megkerülhetetlen kreatív- és stratégia szaktekintélye legyen a magyar kommunikációs iparnak, akivel mindenki szeretne együtt dolgozni, és aki vezető szerepénél fogva méltó módon segíti az egész iparágát, annak közös céljai elérése érdekében”

– mondta a kinevezés kapcsán az új ügyvezető igazgató (borítóképünkön balra)

„A Republic-tól azt remélem, hogy hasonlóan az előző munkahelyemhez, itt is minden nap örömmel kezdjem a munkát, várjam a kollégákkal és ügyfelekkel való interakciót, és minél többször éljük át együtt a siker libabőrös, semmihez sem fogható érzését” – tette hozzá.

Barna Tamás, az eddigi ügyvezető (borítóképünkön jobbra) továbbra is aktívan részt vesz az ügynökség életében, nem csak mint az igazgatóság elnöke: kommunikációs stratégiai és márkázással kapcsolatos tanácsadással támogatja a vállalat ügyfeleit és a csapatot.

Barna Tamás az új vezető érkezéséről elmondta:

„Nagyon örülünk Béla érkezésének, ez egy komoly lépés a Republic életében. A következő évek egyértelmű stratégiai célja a nemzetközi terjeszkedés, illetve az ehhez szükséges új típusú professzionális cégmodell kialakítása. Ahogy eddig, úgy a következő időszakban is folyamatos fejlesztéseket tervezünk, így például a tartalomcentrikus megoldásokban nagy lehetőséget látunk, amiben a produkciós, digitális és PR csapatunk innovatív termékei is komoly szerepet kapnak majd.”

További hírek találhatók a Media1-en!

Borító: Németh Béla (balra) és Barna Tamás, a Republic új ügyvezetője és a volt ügyvezető, aki az igazgatóság elnökeként folytatja a munkát. Fotó: Republic
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások