reklámszpotok

Sziget 2018 beléptetés. Fotó: Bodorkós Máté - Rockstar Photographers

Együtt támadja a Sziget Fesztivált és a Disney+ platformot a HírTV, a fideszes kézbe került Médiapiac és a Mandiner

Egymás után közöltek lejárató, a Sziget Fesztivált és a Disney+ internetes streamingszolgáltatót támadó anyagokat a kormánypárti médiaholdinghoz, a KESMA-hoz tartozó médiumok, a Mandiner és a HírTV, sőt még a fideszes politológus, Boros Bánk Levente által megszerzett, komoly látogatottsági gondokkal küszködő Médiapiac is beszállt.

Raiffeisen Tervmegvalósító Csarnok

A sárga ajtós kampány kulisszatitkai – interjú Yalcinkaya Veronikával, a Raiffeisen Bank marketingigazgatójával és Márton Szabolccsal, a Republic Group kreatívigazgatójával

Különleges reklámsorozatot készített a Republic Group a Raiffeisen Bank számára, amelynek legújabb része néhány napja már látható a televízióban és további felületeken. Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója és Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója avatja be a kampánnyal kapcsolatos kulisszatitkokba a Media1 olvasóit.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

Idén februártól csak a kormányszóvivő férjének cégén keresztül adhatnak le tévéreklámokat a TV2 hirdetői

A Media1 megtudta, hogy úgynevezett tape delivery technikai szolgáltatót vált a TV2 Csoport, és az Adstream helyett csak a kormányközeli Honeycomb cégen keresztül lehet majd leadni reklámszpotokat a médiavállalat csatornái számára. Minél több reklámszpotot helyez majd el egy hirdető, például a kormányzat a TV2 Csoport tévécsatornáin, annál gazdagabb lesz Szalay-Bobrovniczky Kristóf, Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő férjének már így is milliárdos forgalmat produkáló cége, a Honeycomb. Cikkünkből sok érdekesség kiderül erről a sajátos piaci helyzetről és a legújabb fejleményekről.

Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő

A kormányszóvivő férje is gazdagodik az RTL Magyarországnak és több más tévétársaságnak leadott reklámszpotokból

Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő férje, Szalay-Bobrovniczky Kristóf a hazai reklámiparban is fontos szereplővé vált, miután a 444 szerint Szalay-Bobrovniczky résztulajdonosává vált a Honeycomb Hungary Kft.-nek a VBPS Kft.-n keresztül. A cég technikai szolgáltatóként azzal foglalkozik, hogy a tévétársaságok számára eljuttatandó reklámszpotokat ellenőrzi és továbbítja díjazás ellenében. Az RTL hirdetői két cég közül választhatnak, de a Media1 információi szerint sok tévécsatornánál csak a kormányközeli technikai lebonyolító cégen keresztül lehet leadni reklámfilmeket.

Az RTLII korhatár jelzése

Zavaros helyzetet eredményezett, hogy a tévéreklámokat is kötelező lett korhatári besorolással ellátni

A propagandatörvényként és pedofilellenes törvényként is emlegetett jogszabályi változások egyik kevesebb sajtónyilvánosságot kapott részeként néhány hete már a televíziós reklámokat is korhatári besorolással kell ellátni, hasonlóan a filmekhez és egyéb műsorokhoz. A jogszabály azonban e téren sem egyértelmű, és ez sok fejtörést okoz.

Az NMHH egyik irodájának bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1utcai

JBE lett a Rádió 1 és a Retro Rádió, pályázatot ír ki a Médiatanács egy kaposvári rádiós frekvenciára

Elfogadta a Kaposvár 93,1 MHz közösségi használatára szóló pályázati felhívást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa, és határozott az úgynevezett jelentős befolyásoló erejű médiaszolgáltatókról is. A testület jóváhagyott egy új tanulmányt is az első félév reklámszpotjairól, amelyből kiderül: továbbra is élelmiszereket és gyógyhatású szereket reklámoznak leginkább.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások