
Szülői hozzájárulásra lesz szükség a gyerekek közösségi médiás regisztrációjához az Egyesült Államokban
Az Egyesült Államokban elsőként Utah államban korlátozzák a tizenévesek hozzáférését a közösségi médiához – írta a BBC nyomán az MTI.
Az Egyesült Államokban elsőként Utah államban korlátozzák a tizenévesek hozzáférését a közösségi médiához – írta a BBC nyomán az MTI.
A Media1 információi szerint a Sláger TV-t, a Sláger FM-et, a Fishing&Hunting horgászcsatornát és a Radio Dikh néven romáknak szóló rádiót is tulajdonló Tematic Media Group védjegyoltalmat nyújtott be a Music FM kifejezésre néhány nappal ezelőtt. Radu Morart, a médiavállalat tulajdonosát kérdeztük, mit terveznek a Music FM névvel.
A lap a kormányzati sajtótájékoztató előtt csípte el egy villáminterjú erejéig Szentkirályi Alexandrát, aki szokás szerint nem tudta elárulni, hogy ki a felelős a Magyar Hang kizárásáért.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) korábban azt vélelmezte, hogy a Hírlista nevű híraggregátor oldal sajtóterméknek minősül, amit be kellett volna regisztrálni az NMHH-nál, és követelhető ellene akár sajtó-helyreigazítás is. Most „jogsértés hiányával” indokolva a hatóság levelet küldött a kiadónak: mégsem indul eljárás.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság azt vélelmezi egy eljárásban, hogy a Hírlista nevű híraggregátor oldal valójában egy sajtótermék, amit be kellett volna regisztrálni az NMHH-nál, és követelhető ellene akár sajtó-helyreigazítás is. Dióslaki Gábor, a portál alapítója a Media1-nek azt mondta, az NMHH téved, mivel ők csupán összegyűjtik más hírportálok híreinek címeit egy helyre, és furcsa egybeesésnek tartja, hogy épp akkor indult hatósági eljárás, amikor a Hírlista a Médiatanácsról indított internetes szavazást. Az ügy végkimenetele nem lényegtelen, hiszen eltérő szabályok vonatkoznak egy sajtótermékre, mint egy sajtótermékként be nem jegyzett honlapra.
A kétkörös beléptetés első fokán már átjutott a Magyar Hang, de ezt követően már nem volt szerencséjük, és végül a biztonsági személyzet kitessékelte a sajtótermék stábját a kormányzati sajtótájékoztató előteréből.
Az újabb kéretlen levélben ezúttal a reklámadót és a repülőtársaságokra, valamint a kereskedelmi vállalatokra, telekommunikációs cégekre és az energiacégekre kivetett különadót népszerűsítik, miközben éppen csak egy dologról nem esik szó benne: a koronavírusról.
Már csak 34 nap van hátra a platform magyarországi teljes kinyitásáig.
Kiderült az is, hogy a sajtótájékoztató időtartamát a jövőben limitálják, így kevesebb idő jut majd az egyes kérdezőkre.
Annak ellenére, hogy az állampolgárok nyilvánvalóan annak érdekében adták meg az e-mail címüket, hogy a koronavírus-oltással kapcsolatos információkról elsőként értesülhessenek, és a kormány más célra, politikai kampányához használta fel az elérhetőségeket, Péterfalvi Attila és a NAIH ezt törvényesnek minősítette.