
Összevonhatják a Borsot és a Ripostot, kirúgási hullám indult a Borsnál és a Metropolnál
Tovább zajlik a kormánypárti médiaholding átalakítása.

Tovább zajlik a kormánypárti médiaholding átalakítása.

A Media1 megtudta, hogy a Ripost7 című kormányközeli bulvárlap is jelentősen megemelte árait, pedig annak alapítója, Ómolnár Miklós az induláskor még azt nyilatkozta, hogy a vásárlóik nagyon árérzékenyek, olvasóiknak minden forint számít. Az akkor még naponta megjelenő lap még kevesebb mint harmadába került a mostaninak.

A fideszes napilap ára egyik napról a másikra közel 20 százalékkal nőtt meg júniustól.

Öt nyomdájából kettőt is bezárni kényszerül a romló gazdasági körülményekre hivatkozva a kormánypárti KESMA / Mediaworks Hungary, a Magyar Nemzet, a Világgazdaság és a Nemzeti Sport, valamint a megyei lapok kiadója, mely nemrég több újságját is bezárta már, és sok szerkesztőségi embert is elbocsátott.

Minden a Media1 előzetes hírének megfelelően történt a kormányközeli Mediaworks Zala-megyei újságjánál.

A hvg.hu és a Media1 információi szerint a kormányközeli Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) / Mediaworks több megyei lapját is érintő elbocsátási hullám kezdődött. Ez még inkább a központi tartalmak felhasználásához és a helyi hírek csökkenéséhez vezet majd.

A Media1 információi szerint két hónap múlva lesz látható utoljára a Huth Gergely nevével fémjelzett és Mészáros Lőrinchez köthető kormányközeli tévécsatorna programja.

A lap állítása szerint Csermely Péterrel és Ómolnár Miklóssal is vitája volt.

Búcsúzik az alig néhány éve indult APA Magazin és a még fiatalabb Gyereklélek című print kiadvány, de azt ígérik, hogy az ÉVA magazinban foglalkoznak majd a megszűnő lapok témáival is. A cégnél egyébként új divízió is létrejött, és új üzletfejlesztési- és marketingigazgatót is kineveztek Lakinger József személyében.

A 24.hu-t és a Nők Lapját is kiadó Central Médiacsoport, a Pesti Est, a Pesti Hírlap, a Nemzeti Sport, a Képes Sport és a FourFourTwo, valamint a VOX Magazin után után újabb hazai médiavállalatokat kényszerít fájdalmas intézkedésekre a világjárvány miatti helyzet. Folytatódik a Media1 a világjárvány médiapiaci hatásairól szóló cikksorozata.