
Idén is keresik Magyarország legvonzóbb munkáltatói márkáit
Az Employer Branding Award idén a koronavírusra adott egyedi megoldásokat is díjazza.
Az Employer Branding Award idén a koronavírusra adott egyedi megoldásokat is díjazza.
Bár a PR-területen dolgozók kétharmada nő, vezetői posztra jóval kisebb arányban lépnek előre – erre hívja fel a figyelmet a nőnap alkalmából a Magyar Public Relations Szövetség egy 2020-as kutatás adatai alapján.
Az összesen 41 szervezet, 3000 ügynökség és 70 ország bevonásával készült World PR Report felmérés szerint bár igencsak megütötte a területet a COVID-19 a sok lemondott, elhalasztott kampány miatt, és sok elbocsátásra is sor került, de vannak azért bizakodásra okot adó fejlemények is.
Az örökös tagság komoly szakmai elismerésnek számít.
Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.
A tizennégy országban jelenlévő Enterie nemzetközi pr-ügynökségi hálózat exkluzív partnere Magyarországon a Red Lemon Media lett. Főleg startupoknak segítenek a nemzetközi kommunikációban.
Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2019-es Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri hétfőn kihirdette, hogy mely pályamunkák kerültek shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.
Évről-évre bizakodóbb a PR szakma a legfrissebb nemzetközi kutatás alapján, amit a pr-esek nemzetközi szövetsége készített.
Hónapokon át zajlott az egyeztetés, hogy hogyan érdemes újradefiniálni a public relations kifejezést. A döntést végül Jerevánban hozta meg a nemzetközi pr-szövetség elnöksége.
Egy héttel tovább lehet a pályázatokat benyújtani a hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriájú pályázaton.