plakátkampány

Sziget-fesztivál

A Sziget fesztiválozói a Coca-Cola #loveislove kampányáról és a homoszexualitásról

Eltérően látják a fesztivál látogatói, helyesen tette-e az üdítőmárka, hogy elindította a bevállalós, meleg párokat is plakátjaira helyező kampányát, és hogy a húzásnak milyen következményei lehetnek a cég megítélésére nézve. A Szigeten járva szétnéztünk a Magic Mirrorban is, ahol a homoszexualitás témájához kapcsolódó programok is vannak.

Soros-kampány: A legnagyobb troll maga a kontextus

Szétnéztünk Budapesten, hol és milyen környezetben köszön vissza a kormány „társadalmi célú” kampánya. A fényképezőgépet tartva néhol jól derültünk, máskor úgy éreztük, a plakátok környezete tovább erősít a plakátok sugallta félelmeken. Övek becsatolva, jöhet a virtuális séta?