
Az egyre mélyülő gazdasági válságban újra aktivizálta magát a kormányközeli Megafon Központ, és pár nap alatt máris milliókat költött propaganda terjesztésére
A választás után egy darabig visszafogták a költéseiket, de most ez megváltozott.
A választás után egy darabig visszafogták a költéseiket, de most ez megváltozott.
Összesen két valótlanságot kellett helyreigazítania a lapnak.
Nagy a kormánypárti fölény.
2019 óta már másfél milliárddal ment több kormánypárti Facebook-hirdetésekre, mint amennyit az ellenzék fordított erre a célra.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság közpénzköltései kapcsán az is kiderült, mennyit költött az NMHH munkatársai szájhigiéniájára, vagy épp nyelvtanításukra.
Ugyan a 2020-as amerikai elnökválasztási küzdelem végső eredményére még kicsit várni kell, egy már most kijelenthető: Trump négy évvel ezelőtti győzelméhez nagyban hozzájáruló közösségimédia-költési versenyt az idei kihívó, Joe Biden nyerte, nem kevés, 10 millió dollárnyi többlet hirdetéssel.