összevonás

A Brit Media, a 168 Óra és a Klubrádió bejárata

Néhányan felmondtak a 168ora.hu-nál, de a főszerkesztő szerint nem történt semmi

A 168 Óra internetes szerkesztőségéből 6-ból 3-an távoznak. A hang.hu szerint munkahelyi konfliktus áll a háttérben, de a volt és az új főszerkesztő, valamint a cég vezérigazgatója szerint nem erről van szó, hanem, hogy két távozó más ajánlatot kapott versenytársaktól, a harmadik pedig nem tudta elfogadni, hogy összevonták a Pesti Hírlap és 168ora.hu szerkesztőségét egy közös newsroomba.

Marquard Media Group

A Playboy és két másik magazin után most újabb két nyomtatott lapját szünteti meg a Marquard Media Magyarország

Búcsúzik az alig néhány éve indult APA Magazin és a még fiatalabb Gyereklélek című print kiadvány, de azt ígérik, hogy az ÉVA magazinban foglalkoznak majd a megszűnő lapok témáival is. A cégnél egyébként új divízió is létrejött, és új üzletfejlesztési- és marketingigazgatót is kineveztek Lakinger József személyében.

Echo TV

Bezár az Echo TV

A Fidesz-közeli médiaholding megszünteti Széles Gábor majd Mészáros Lőrinc egykori csatornáját. A nézőket a HírTV-re terelik át.