fbpx

oroszország

Parabola.

Lekapcsolták Európában az orosz RT adását, de orosz műholdakról továbbra is elérhető maradt a tévécsatorna

A Media1 műholdas szakértője szerint szerda késő délután óta hiába kapcsolnak az európai Astra1 és Astra2 műholdakra beállított parabolaantennával rendelkezők a korábban Russia Today néven működő orosz RT tévécsatorna programhelyére, az Astra műholdakon már csak fekete képernyőt látható, azaz szünetel a műsortovábbítás. Az orosz műholdakra állított parabolaantennák segítségével ugyanakkor továbbra is elérhető az adás, más kérdés, hogy az európai kábelszolgáltatók ezeket a jeleket nem terjeszthetik most az EU-s tilalom miatt, ami Oroszország Ukrajna ellen indított háborúja kapcsán született, amiért az RT részt vállal az európai biztonság destabilizálásában. Időközben lépett a Google is.

keverőpult, rádió

Betiltotta Oroszország az Eho Moszkvi rádiót és a Dozsgy online televíziót

Gyakorlatilag megszüntette a kormánykritikus orosz Eho Moszkvi rádióállomás és az ellenzéki Dozsgy online televízió adásának foghatóságát egy keddi intézkedésével az orosz médiahatóság, a Roszkomnadzor. Az orosz kormány eközben saját hírportált indított, ahol saját perspektívájából igyekszik bemutatni az ukrajnai helyzetet, és bírsággal fenyegeti azokat a médiaszolgáltatókat, amelyek háborúnak nevezik, amit Ukrajna ellen indított Oroszország.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások