óriásplakát

A népszavazásról szóló, a kormány megbízásából készített óriásplakátok Budapesten, a Nagykőrösi úton 2022. március 30-án.

Milliárdok mentek az érvénytelen gyermekvédelmi népszavazással kapcsolatos hirdetésekre

A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.

Soros György újra támadásba lendül - közterületi kormányzati kék plakát a József Attila Színház előtt

Vidéken terjeszkedik Mészáros Lőrinc plakátcége

Néhány fővárosi kerület után a Publimont sorra veszi át a vidéki buszmegállókat azok hirdetési felületeivel együtt. A cég cserébe a várók felújítását vállalja, ám egyes számítások szerint az erre fordított összeget másfél év alatt kigazdálkodja, ezt követően pedig tiszta nyereségre tehet szert.

Képernyőrészlet az óriásplakát felületeket értékesítő Publimont Kft. honlapjáról

Lebuktatták Mészáros Lőrinc plakátcégét

A HVG cikke szerint a kerepesi független polgármesterjelölt egy e-mail segítségével leleplezte a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe került Publimont reklámfelületeinek értékesítőit, akik inkább pénzt veszítenek, csak ne kelljen reklámfelületet adniuk.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások