
Másfélszeresére nőtt a 24.hu és a Nők Lapja kiadójának nyeresége
Közel a 2021-es évivel megegyező árbevételt ért el 2022-ben a Varga Zoltán nagyvállalkozó érdekeltségében lévő Central Médiacsoport Zrt., de a profitja eközben másfélszerése nőtt.
Közel a 2021-es évivel megegyező árbevételt ért el 2022-ben a Varga Zoltán nagyvállalkozó érdekeltségében lévő Central Médiacsoport Zrt., de a profitja eközben másfélszerése nőtt.
Saját, digitális tudásközpontot hoz létre a Central Médiacsoport, melynek élére innovációs és termékfejlesztési vezetőként Krankovics Béla kerül októbertől.
A konyhában és a kamerák előtt egyaránt otthonosan mozgó embereket keresnek.
Médiafelügyeleti ügyekkel, frekvenciapályázatokkal és egy új, az online médiumok piacáról és felhasználóiról szóló tanulmánnyal foglalkozott a Médiatanács e heti ülésén.
A Central Médiacsoport az online portfóliójához tartozó Nosalty nevű receptoldalon tett közzé ennek kapcsán egy tiltakozó közleményt.
A megújult oldalon jóval hangsúlyosabb receptkereső mellett a magazinos tartalmak is előtérbe kerülnek.
A veszélyhelyzet kihirdetésével egyidőben a Central Médiacsoport online portfóliójának olvasottsága napról-napra rekordokat dönt. Ez részben betudható annak, hogy a koronavírusra világszerte is rengetegen kíváncsiak, és igyekeznek tájékozódni a témában. A vezető site-ok emellett olyan hasznos, sokszínű, és érdekes tartalmat igyekeznek megosztani az olvasókkal, melyek ebben a helyzetben a legtöbbet segítik, legyen szó akár a főzésről, otthoni teendőkről, szórakozásról, vagy a hiteles információkról.
D. Tóth Kriszta oldala, a wmn.hu előtt Török Noémi a centrálos Nosalty.hu-nál dolgozott.