nielsen

A CNN központja Atlantában

Ősszel startol a CNN Max

Újra nekifut a CNN, hogy streamingplatformon is jelen legyen. Korábban egyszer már megtették, de akkor leállították a szolgáltatást.

Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés ügyvezetője a Nemzetközi Sportmenedzsment Konferencián 2016-ban

28 év után visszavonul Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés ügyvezetője

A Media1 megtudta, hogy a Magyarországon működő tévécsatornák nézettségét egyedüliként mérő céget 28 éve irányító Vörös Csilla ügyvezető hamarosan visszavonul. Az utódja a Vodafone-tól érkezik, és egy darabig Vörös Csilla társügyvezetőként, majd azután tanácsadóként fogja őt segíteni.

A TV2 Nicsak ki vagyok? A rejtélyek színpada című műsorának fináléja

Magasba emelte a TV2-t az RTL Klub vasárnapi többórás adáshibája

A Nielsen Közönségmérés friss nézettségi adatai alapján a TV2 maszkos showja, a Nicsak ki vagyok? – A rejtélyek színpada fináléja lett a múlt hét legnézettebb tévéműsora, és a vasárnapi Tények a hét 7. legnézettebb műsora. A hetet viszont így is az RTL Klub nyerte, hiszen a TV2 csak pénteken tudott még labdába rúgni, de a vasárnap történtek miatt majdnem az egész hét jó eredménye elúszott az RTL szempontjából.

szem

Nőtt a magyarok tévézési kedve

A nők és az idősebbek jelentősen többet, míg a diplomások kevesebbet tévéztek az átlaghoz képest. Sorozatokra és szappanoperákra fordítják a magyarok a legtöbb időt, derül ki a Nielsen Közönségmérés legfrissebb negyedéves összesített tévés statisztikáiból.

bevásárlókocsi

Magyarországon is vége a márkahűség korszakának?

A világátlaghoz képest ugyan kétszer olyan hűek a magyar vásárlók a márkákhoz, de így is mindössze 15 százalékuk ragaszkodik egy-egy bevált márkához a Nielsen legújabb mérése szerint.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások