
Natív megjelenések és a márkabiztonság – a Project Agorán keresztül (x)
A Project Agora a régió egyik vezető médiatechnológiai vállalata, többek között erős magyarországi jelenléttel. A vállalat a Taboola regionális exkluzív partnere – amely a világ

A Project Agora a régió egyik vezető médiatechnológiai vállalata, többek között erős magyarországi jelenléttel. A vállalat a Taboola regionális exkluzív partnere – amely a világ

A Project Agora helyi kiadókkal és hirdetőkkel dolgozik együtt a natív hirdetések piacán. A Project Agora a Közép-, Kelet-Európa, Közel-Kelet, Afrika és a Latin-Amerika régiók egyik vezető médiatechnológiai vállalata, amely kizárólagos partneri kapcsolatot ápol a Taboolával, a világ egyik legjelentősebb tartalomajánló és natív hirdetési platformjával. Ahhoz, hogy bemutassuk, mit jelent ez az együttműködés a magyar weboldalak és hirdetők számára, a Project Agora country menedzserével, Káldy Leventével és Bíró Hajnalka médiaértékesítési menedzserrel beszélgettünk. Mindkettejükkel megvitattuk a Taboola és a Project Agora szerepét, valamint azt, hogy hogyan használhatják a natív hirdetést a helyi magyar kiadók és hirdetők.

Az Aegon nemzetközi biztosítótársaságként számos országban, így Magyarországon is vezető szerepet tölt be. Erős piaci jelenléte miatt az Aegon folyamatosan keresi a marketingcsatornákat és a kampánylehetőségeket, hogy mérhető és költséghatékony módon szerezzenek új üzleteket.

A Project Agora kizárólagos magyarországi partnere, a Taboola – a nyílt webes hirdetéstechnológiák egyik vezető szereplője – kiemelkedő kezdeti részvénykibocsátással (IPO) jegyezte be magát a NASDAQ Indexen.

A Project Agora bemutatja a natív reklám legjobb gyakorlatait és egy webináriumot kínál, hogy segítse a márkákat a Black Friday és az ünnepek körüli eladások növelésében. (x)

Már csak néhány nap van hátra a natív reklámról szóló sokakat érdeklő gyakorlati workshop első részéig. Káldy Levente, a Project Agora magyarországi vezetője magyarázza el, hogy a magyarországi márkák hogyan hasznosíthatják ezt a módszert az üzleti stratégiájuk erősítésében, és hogy miért döntött úgy a Project Agora, hogy elindítja ezt a kezdeményezést, és a résztvevők mit remélhetnek ettől.