taboola project agora webinar

A Project Agora havonta ingyenes webinárt indít a natív reklám (Native Advertising) témakörében (x)

Már csak néhány nap van hátra a natív reklámról szóló sokakat érdeklő gyakorlati workshop első részéig. Káldy Levente, a Project Agora magyarországi vezetője magyarázza el, hogy a magyarországi márkák hogyan hasznosíthatják ezt a módszert az üzleti stratégiájuk erősítésében, és hogy miért döntött úgy a Project Agora, hogy elindítja ezt a kezdeményezést, és a résztvevők mit remélhetnek ettől.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Eddig azt mondtuk, hogy az egyes márkák a közösségi és a keresési hirdetéseket helyezték előtérbe. A natív reklám is elengedhetetlenné kezd válni a sikeres üzleti stratégia szempontjából?

A natív reklám minden sikeres digitális médiastratégia harmadik pillérét jelenti ma a globális piacvezető és a Project Agora kizárólagos partnere, a Taboola révén, aki az ide áramló milliárdos médiaberuházás oroszlánrészét szerzi meg. A hirdetők elkezdték átcsoportosítani a költségvetési keretüket a natív reklámra irányába, hogy a tartalommarketing és a digitális PR tevékenységeik hatását skálázzák, vagy a konverziók és az eladások számát növeljék. A lehetőségek palettája, amint azt számos sikeres esettanulmány mutatja, nagyon változatos.

Hogyan érhetik el a márkák a vásárlóikat a Project Agora és a Taboola segítségével?

A natív reklám lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy megszerezzék a fogyasztók „következő pillanatait” azáltal, hogy márkához kötött célirányos tartalommal fogják meg őket olyan pillanatokban, amikor aktívan új tartalmakat, élményeket, termékeket vagy szolgáltatásokat keresgélnek. Mindez több ezer prémium helyi és nemzetközi kiadó környezetében történik, mint például a portfolio.hu, a 444.hu, a Business Insider, a Bloomberg, az MSN.

A Taboola tartalomajánló technológiájának alkalmazásával, amelyet a Project Agora használ, az elkötelezettség személyre szabottá válik és a legmegfelelőbb pillanatban következik be, így valós üzleti eredményeket eredményez.

Mi volt az alapvető elgondolás a webinár mögött?

Mindig új módszereket keresünk a hirdetők oktatására és a tényleges üzleti eredményeik elérésének elősegítésére. A csapatunknak és a Taboola partnereinek is óriási tapasztalata van a natív hirdetésekben és annak a kiaknázásában. Örülünk, és szívesen megosztjuk ezeket az ismereteket gyakorlatias formában jó gyakorlatok, esettanulmányok bemutatásával és a platform tényleges áttekintésével. A kérdések és válaszok alkalmával a résztvevők feltehetik a kívánt kérdéseiket.

Mit nyernek a hirdetők ettől?

A webinár mélyrehatóan foglalkozik a Taboola platformján a legjobbak által alkalmazott jó gyakorlatokkal és trükkökkel, hogy új fogyasztókat érjenek el termékfelfedezés pillanatában, irányítsák a döntéseit és olyan konverziókat hozzanak létre, amelyek felülmúlják a már meglévő ROAS-t. Egyedülálló lehetőség a hirdetők számára, hogy gyakorlati ismereteket szerezzenek arról, hogy hogyan lehet a meglévő tartalmi elemeket releváns hirdetési élménnyé alakítani, és hogyan lehet a közönségüket széles körben elérni a Project Agora legfontosabb kiadói között Magyarországon és nemzetközi szinten.

Ez jól hangzik. Mikor lesz az első?

Nagy lendülettel indítunk szeptember 30-án, szerdán, 14:00 órakor. Nagyon örülünk, hogy Rachel Zalta, a Taboola globális kutatási vezetője (Global Research & Insights Lead) is velünk lesz és megosztja a kutatáson alapuló legjobb gyakorlatokat. Vele lesz még Leonidas Ropokis, Senior Technical Account Manager a Project Agora, aki gyakorlati bemutatót tart a résztvevőknek, és minden kérdést megválaszol annak kapcsán, hogy hogyan lehet növelni az eladásokat natív reklámozással. Már nagyon várjuk, hogy ott üdvözölhessük.

Ne késlekedjen, foglalja le a helyét itt: https://bit.ly/3iWP2sj

(x)

Szóljon hozzá!