fbpx
Project Agora - Taboola - Aegon biztosító esettanulmány ügyfélszerzés natív hirdetés segítségével

Natív hirdetés segíti az Aegont, hogy új ügyfeleket szerezzen – Átlagosan 21 százalékkal jobb médiaköltés megtérüléssel (x)

Az Aegon nemzetközi biztosítótársaságként számos országban, így Magyarországon is vezető szerepet tölt be. Erős piaci jelenléte miatt az Aegon folyamatosan keresi a marketingcsatornákat és a kampánylehetőségeket, hogy mérhető és költséghatékony módon szerezzenek új üzleteket.

A marketingcél

Az ügyfélnek új minőségi potenciális ügyfeleket kellett generálnia az Aegon kötelező gépjármű-biztosítás szolgáltatásához folyamatos CPA-optimalizálással, valamint egyértelmű befektetésmegtérülési- (ROI) és teljesítmény jelentésekkel.

Pék Zsolt, az Aegon online értékesítési vezetője elmondta: „mivel az Aegon minden kampány megtérülését külön méri, folyamatosan elemezzük a hirdetésekbe fektetett összegek megtérülését, és hosszútávon a nyereséges csatornákba fektetünk be újból”.

A megoldás

Amiért az Aegon a Taboolát választotta:

A Taboola egyike a vezető globális tartalomfelfedező és natív hirdetési platformoknak, és a Project agora exkluzív partnere a CEEMEA régió 25 piacán.

A natív tartalomajánló hirdetések lehetővé teszik, hogy a hirdetők a fogyasztókat olyan pillanatokban érjék el, amikor aktívan keresnek új tartalmat, élményeket.

Pék Zsolt elmondta, hogy a Taboolát többek között a „kedvező és kiszámítható árazás” miatt is választották, de a Taboola natív jellege is nagy vonzerőt jelentettek. Pék Zsolt kifejtette, hogy „a bannervakság kevésbé fordul elő a natív hirdetések esetében, mint a hagyományos, display hirdetéseknél, mivel a felhasználók tartalomként tekintenek rá. Emellett az adott hirdetési hálózaton belüli weboldalak minőségének is nagy szerepe van.”

A kampány

Az Aegon bevált natív hirdetési gyakorlata a következő volt:

Létrehoztak egy dedikált landing oldalt, rajta hasznos tartalmakkal és tippekkel arról, hogyan csökkenthetik a felhasználók az éves kötelező gépjármű-biztosítási díjaikat.

Az oldalt Taboola kampányok reklámozták, amelyek 3 kreatívot tartalmaztak, 5 változó címmel. Kétlépcsős konverzió volt a cél:

1) a felhasználók kattintsanak az oldalra, és lépjenek kapcsolatba a tartalommal

2) regisztráljanak, hogy teljes útmutatót kapjanak a díjak csökkentéséről.

Az Ageon natív kampánya a Project Agora /Taboola közvetítésével
Az Ageon natív kampánya a Project Agora /Taboola közvetítésével

A hirdetések olyan népszerű és márkabiztonsági szempontoknak is megfelelő, prémium magyar oldalakon jelentek meg mint a 444, a Portfolio, az Alon, a Promotions.

Az eredmények:

  • A ROAS (The Return on Ad Spend – azaz a reklámokra fordított összegek megtérülése) átlagosan 21 százalékkal jobb volt mint az ügyfél más hirdetési csatornái.
  • A generált leadek 88 százaléka új volt az Aegon adatbázisában.

Pék Zsolt a sikeres kampányt értékelve megjegyezte, hogy „az erős ROAS mellett az is fontos, hogy egy kampányból elegendő volument tudjunk generálni. Erőforrásaink végesek, ezért a lehető legjobban kell kihasználnunk azokat. A kampány ebből a szempontból is jól teljesített, a leadek 88 százaléka új volt.”

Tudj meg többet!

(X) Fizetett hirdetés

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások