fbpx
Taboola, a Project Agora exkluzív partnere tőzsdére megy

A Project Agora exkluzív partnere, a Taboola tőzsdére megy – nagy előrelépés lehet a kiadóknak (x)

A Project Agora kizárólagos magyarországi partnere, a Taboola – a nyílt webes hirdetéstechnológiák egyik vezető szereplője – kiemelkedő kezdeti részvénykibocsátással (IPO) jegyezte be magát a NASDAQ Indexen.

Ez a globális növekedés annak megerősítése, hogy a tartalomajánló hálózatok és vele a natív hirdetések az ad-tech ökoszisztéma egyre fontosabb elemeivé válnak.

A Nyílt Web győzelme

A Taboolához hasonlóan a Project Agora is úgy véli, hogy a Nyílt Webnek ingyenesnek és sokszínűnek kell lennie. Mindkét vállalat kiadók és tartalomgyártók ezreinek támogatásán dolgozik szerte a világon.

Mivel az online hirdetéstechnológiák túlzott mértékben támaszkodnak az olyan gigavállalatok oligopóliumára mint a Google és a Facebook, ez a tőzsdei bevezetés fontos pillanat, mely jelentős lépést jelent egy sokszínű és ingyenes hirdetési ökoszisztéma kiépítése felé.

A tartalomajánlás jövője

A Taboola IPO-ja megerősíti a tartalomajánló hálózatok helyét a digitális hirdetések három fő pillérének egyikeként – a keresőmarketing és a közösségi média mellett. A Taboola több mint 500 R&D munkatársával dolgozik azon, hogy kibővítsék és végül megvalósítsák azon elképzeléseiket, ahogyan ma és a jövőben az internetes olvasók találkoznak a tartalomajánlásokkal.

A Taboola terve, hogy a tartalomajánló dobozok „fordított keresőmotorrá” válhatnak, magyarázza Adam Singolda vezérigazgató: „A tartalom keresi meg az olvasót”. Ez a tőzsdei bevezetés fontos lépés ebbe az irányba: elősegíti többek között a tartalomajánló algoritmusok fejlődését is.

Mit jelent ez a Project Agorának?

A Taboola kiemelkedő régiós stratégiai partnere a Project Agora. Az Agora saját technológiai megoldásaival karöltve, ezzel együtt egy átfogó „full stack” szolgáltatást ad a kiadóknak, weboldalaknak. A két vállalat küldetése is közös: „Keep the Open Web Open”.

A márkáknak, hirdetőknek a Taboola továbbra is az egyik legjobb megoldást jelenti a nyílt webes natív kampányok futtatására, elérve ezzel top helyi és nemzetközi weboldalakat is.

Íme néhány friss újítás, amelyet a Taboola és a Project Agora együtt mutattak be a magyarországi piacon:

Feed

Egy közösségi média plugin, egy végtelenül görgethető ajánló, bevonva ezzel az olvasót az adott weboldal legjobb tartalmaiba. A kiadóknak ez a technológia több lojális felhasználót és több oldalletöltést jelent.

Explore More

Ez a funkció segíti a weboldalaknak megtartani saját olvasóikat, akik a közösségi média platformjain keresztül érkeztek tartalmukhoz.

Newsroom

Egy remek háttéreszköz a kiadók szerkesztőségeinek azzal a céllal, hogy pontos cikkelemzéssel maximalizálják a forgalmukat.

Fényes jövő

Végső soron a Taboola tőzsdére lépése a nyílt web támogatóinak győzelme, a tartalomajánló technológiák biztos, megalapozott jövőjének jele, a Project Agora pedig örvend egy ilyen erős és megalapozott kapcsolatnak.

(x) Hirdetői tartalom, azt nem a Media1 készítette.

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások