Employer Branding Magazin címmel készített új magazint az Avantgarde PR.
A magazin ötleteket, jó példákat és közérdeklődésre számot tartó témákat dolgoz fel. A kiadványt a kommunikációs cég saját szakemberei írják és szerkesztik napi munkájuk mellett.
A lap egy próbapéldányt követően most kerül először az ügyfelek és az érdeklődők elé nyomtatott vagy elektronikus formában.
A magazin készítőinek meggyőződése, hogy az employer branding terület nem lesz nélkülözhető a következő években egyetlen cégnél sem.
Az Avantgarde-nak nem volt célja mély tartalmi és szakmai elemzéseket lefolytatni, inkább gondolatébresztőket kínál a kiadvány, mivel az egyaránt szól cégvezetőknek, hr-eseknek, kommunikációs szakembereknek. Az Avantgarde a lapban nem csupán saját munkáiból, saját ügyfeleinek példáiból válogat, hanem bárkit megkeresnek, akinél érdekes témára bukkannak employer branding és toborzás témakörben.
A magazin a tervek szerint évente háromszor jelenik meg. A kiadvány lapozható változatban is elérhető elektronikusan, ide kattintva.