meme

tévé, tv, távkapcsoló, tévénézés

Lehagyták a kódolást a DIGI és a Telekom hálózatának egy részéről, sok helyen díjfizetés nélkül láthatók a tévécsatornák, kártérítést kérhetnek a műsorszolgáltatók

A DIGI esetében mintegy 130, a Telekom esetében közel 40 tévécsatorna érhető el egyes településeken díjfizetés nélkül, amiért az érintett cégek nem, vagy nem megfelelő védelemmel látták el a műsorok jelfolyamát. A műsorszolgáltatók évekre visszamenőleg kártérítést kérhetnek, amiért a csatornáik jogosulatlanul elérhetők voltak, ami jelentős elmaradt kábeldíj-bevételeket jelentett számukra. Dühös a többi kábelszolgáltató is, akik úgy érzik, a két nagy szolgáltató versenyelőnybe került hozzájuk képest az által, hogy megspórolták a kódoló berendezések árát, míg a kisebb szolgáltatókat folyamatosan ellenőriztetik.

tévénézés koronavírus idején

Olcsóbb nézettségmérést szeretnének a magyarországi tévécsatornák a koronavírus miatt, de a Nielsen Közönségmérés elutasította a kérést

A Media1 birtokába került az a levélváltás, amelyet a magyarországi mérőműszeres nézettségmérésben még mindig egyeduralkodónak számító Nielsen Közönségmérés Kft.-nek küldött a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) a tévétársaságok a koronavírus-járvány miatti gazdasági befékezésből adódó, jelentősen romló helyzetére hivatkozva, és amellyel 30 százalékos árkedvezményt szerettek volna elérni.

médiatorta 2019 és 2020 prognózis

Brutális visszaesésre számít 2020-ra a koronavírus miatt a Magyar Reklámszövetség

A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.

tévé, tv

Reklámtorta 2019: Hatvanhárom milliárd forint bevétel a hazai tévés reklámpiacon

Nőttek a hazai televíziós reklámbevételek 2019-ben és már meghaladták a 63 milliárd forintot – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég ma közzétett elemzéséből. Ugyanakkor biztosra vehető a MEME és az EY szerint, hogy az idei évben komoly visszaesés várható a hazai tévés piacon.

Ilyen lesz a TV2 Nicsak, ki vagyok? - A rejtélyek színpada c. showműsora

Bejelentette a TV2 a Nicsak, ki vagyok? műsorvezetőjét

A showműsor hamarosan képernyőre kerül 6 epizóddal, hétvégente, főműsoridőben. A jelmezben szereplők kilétét megfejtésével foglalkozó sztárcsapat tagjai mellett a műsorvezető is ismert személyiség, aki egyébként a Sztárban sztár leszek műsorvezetőjeként is képernyőn lesz idén.

reklámtábla

0% lesz a reklámadó mértéke

A szakmai szervezetek közleményben fejezték ki örömüket, hogy a kormány 2022-ig felfüggeszti a kommunikációs iparágat 2014 óta sújtó reklámadót, melynek mértéke 0 százalék lesz.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások