
Megújult a Vince bormagazin, elindították új portáljukat is
A Vince.hu gasztronómiával és italkultúrával is foglalkozik.
A Vince.hu gasztronómiával és italkultúrával is foglalkozik.
A kormánypárti médiaholding tévéjén és rádióján a változások már hétfőtől láthatók, hallhatók.
2021-től a Nemzeti Olvasottságkutatás (NOK) módszertana megújult, egy globális médiakutatási termékhez, a Célcsoport Index Kutatáshoz (TGI) csatlakozott, amelynek keretében önkitöltős kérdőív segítségével kaphatunk képet az olvasottsági adatok és trendek alakulásáról évi 20 ezres nagyságú, 15-75 éves lakossági minta alkalmazásával.
Újításokkal tér vissza az RTL Klub maszkos műsora.
A Hajdú Péter vezette tévécsatornánál érdeklődtünk a kevesebb mint egy éve indított új műsor megszűnésének okairól.
Az első, új arculattal ellátott nyomtatott kiadás július 23-án jelenik meg több európai országban, valamint az Egyesült Államokban és Kanadában, az átalakított weblap pedig már olvasható.
Lezárultak az RTL Magyarország által kiírt kreatív- és social ügynökségi tenderek, ennek kapcsán Szabó Zoltán, aki tavaly év vége óta tölti be az RTL Magyarország marketingkommunikációs igazgatói posztját, arról beszélt, hogy az elkövetkező időszakban nagy változások előtt állnak az RTL Magyarország márkái, valamint belső szervezeti átalakulás is lesz a Marketingkommunikációs Osztályon.
Ezentúl prémium sztáréletmód-magazinként határozza meg magát a kívül-belül megújított Best.
Hét új lemezlovas szállítja a mixeket.
„Főnixként támad fel hamvaiból az új Azonnali” – írják a megújulás kapcsán.