megújulás

Újságok egy árushelyen

Megújult a Nemzeti Olvasottságkutatás

2021-től a Nemzeti Olvasottságkutatás (NOK) módszertana megújult, egy globális médiakutatási termékhez,  a Célcsoport Index Kutatáshoz (TGI) csatlakozott, amelynek keretében önkitöltős kérdőív segítségével kaphatunk képet az olvasottsági adatok és trendek alakulásáról évi 20 ezres nagyságú, 15-75 éves lakossági minta alkalmazásával.

The European Conservative lap arculata

Megújul a The European Conservative című lap

Az első, új arculattal ellátott nyomtatott kiadás július 23-án jelenik meg több európai országban, valamint az Egyesült Államokban és Kanadában, az átalakított weblap pedig már olvasható.

Szabó Zoltán, az RTL Magyarország új marketing és kommunikációs igazgatója, az Index volt stratégiai és kreatív igazgatója

Nagy változások előtt az RTL Magyarország márkái és a médiavállalat Marketingkommunikációs Igazgatósága

Lezárultak az RTL Magyarország által kiírt kreatív- és social ügynökségi tenderek, ennek kapcsán Szabó Zoltán, aki tavaly év vége óta tölti be az RTL Magyarország marketingkommunikációs igazgatói posztját, arról beszélt, hogy az elkövetkező időszakban nagy változások előtt állnak az RTL Magyarország márkái, valamint belső szervezeti átalakulás is lesz a Marketingkommunikációs Osztályon.

Az Azonnali.hu új ruhája

Megújult az Azonnali

„Főnixként támad fel hamvaiból az új Azonnali” – írják a megújulás kapcsán.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások