Modernebb és a megváltozott olvasási szokásokhoz igazodó, friss arculatot kapott idén szeptembertől a HG Média Csoporthoz tartozó havilap, az italkultúrával foglalkozó Vince Magazin – derül ki a kiadó hétfői közleményéből.
A megújult logó a Vince valamennyi kapcsolódó termékét – a havilap mellett a Vince Klubot, illetve a márkához kapcsolódó rendezvényeket is – fémjelzi, egységbe foglalja. A letisztult, modern címlap több látványosabb, figyelemfelhívóbb megjelenést biztosít.
„A megújult belső layout azt a törekvésünket tükrözi, hogy a szakmai hitelesség és precizitás megőrzése mellett a szellősebb, könnyedebb tipográfiával és tördeléssel, a változatosabb kiemelésekkel a magazin még inkább olvasóbarát legyen”
– mondja Vancsik Ivett főszerkesztő.
A hirdetők és az olvasók által megszokott rovatstruktúra és a népszerű bortesztek továbbra is a magazin fontos részét képezik. Ugyanakkor a lapcsalád gasztronómiai és életmód tartalomban és képi világában is erősít, és a korábbinál mélyebb betekintést ad a legújabb trendekről, bennfentes tippeket ad és elkalauzolja olvasóit a borok mellett más alkoholos italok, kávék, teák, az italkultúra és a gasztronómia hazai és nemzetközi világába.
A vince.hu a kulinária és az italkultúra iránt érdeklődő embereknek szól, akik az étel és az ital mögötti történetekre is kíváncsiak; szórakozást, kikapcsolódást, inspirációt, gourmet élményeket és új ismereteket keresnek.
A Vince univerzum – amely a tartalomszolgáltatás mellett magában foglalja a Vince Klubot és a rendezvényeket is – egyaránt kiszolgálja a termelőket, a kereskedőket és a vendéglátás véleményvezéreit, döntéshozóit; de a borok, az italkultúra, a gasztronómia iránt nyitott, érdeklődő vagy abban már otthonosan mozgó fogyasztókat is.
További híreket talál a Media1-en!