
Manipulált videóval bizonygatta a jobboldali média, hogy Joe Biden mennyire szenilis
A meghamisított képsorokat a Magyar Nemzet, a Mandiner, a HírTV és a megafonos Trombitás Kristóf is terjesztette.
A meghamisított képsorokat a Magyar Nemzet, a Mandiner, a HírTV és a megafonos Trombitás Kristóf is terjesztette.
A Fidesz-közeli Mediaworks lapja egy szexmunkás köztéri aktusának fotójával illusztrálta, hogy milyen pokoli állapotok uralkodnak az eddig ellenzéki vezetésű I. kerületben Budapesten.
Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát irányító miniszter évek óta először adott interjút egy kormányfüggetlen lapnak. A 70 perces interjút kizsarolt beszélgetésnek nevezte és kijelentette, nem ad interjút sem a 444-nek, sem másoknak, és ezt tanácsolja más kormányzati illetékeseknek is. Sok szó esett médiáról és propagandáról is, így Balásy Gyula milliárdos kormányzati megbízásairól, a Karmelitába járó kormánypárti médiamunkásokról, háborús plakátokról és több minden másról is. Az interjú legérdekesebb, főleg médiát érintő részei.
Az Úgytudjuk főmunkatársa lett Győr polgármestere, Miskolc vezetését pedig a Mészáros Lőrinc-közeli Rádió M főszerkesztője nyerte el. A Fradimédia főszerkesztője is sikert ért el az egyik városban, míg a PestiSrácok és a HírTV arca nagyot bukott a választásokon Biatorbágyon. A Media1 cikkéből kiderül az is, hogy a TV2 volt műsorvezetőjének, Szebeni Istvánnak sem jött össze a terve és az Átlátszó egyik újságírója sem aratott sikert, ahogy a Mediaworks egyik munkatársa is alulmaradt.
A választási kampány hajrájában a kormánypárti propagandagépezet bedobta az aduászt: Curtist, azaz polgári nevén Széki Attila rappert.
A TV2 Tények Extra című műsorának „politikai szpotja” fizetett hirdetésként pörög a legnagyobb közösségi médiás felületen, kormánypárti szlogent visszhangozva. A politikai reklámozás szabályait cselezik ki vele.
A kormánypárti médiagólem, a Mediaworks (KESMA) megyei online lapjai a választások előtt egy nappal szokás szerint megint csúcsra járatják a propagandát.
Orbán Viktor pártja több mint 105 millió forintot költött a Google platformjain hirdetésekre április közepe óta. A Fidesz-közeli médiavállalat, a Mediaworks is TOP-költővé vált.
A kormánypárti portált az Origo két évvel ezelőtt készült fotója buktatta le.
Közel félmilliárdos mínuszban zárt a Fidesz-közeli HírTV Zrt., amely már harmadik éve csak viszi a pénzt, nem pedig hozza. Pedig a HírTV reklámértékesítését végző, Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő Atmedia ezúttal is masszívan nyereséges lett és a HírTV legnagyobb versenytársa, az ATV is nyereséges éven van túl.