fbpx
Pr Trendriport.

Megjelent az első magyarországi PR Trendriport

Közel 100 szakértő szólal meg benne.

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) létrejöttének 30. évfordulója alkalmából egyedülálló iparági kezdeményezés jött létre. A közel 150 oldalas PR Trendriport Magyarország 2021 című kiadvány stratégiai szintű publikációkon keresztül mutatja be a hazai PR és kommunikációs szektor helyzetét, legfontosabb trendjeit, lehetséges jövőbeli növekedési irányait. A kiadvány bárki számára ingyenesen elérhető a prtrendriport.hu weboldalon – adta hírül a szakmai szövetség.

A kiadvány a hazai kommunikációs szakma összefogásaként, több hónapig tartó közös munkából született: közel 100 szakértő szólal meg benne a szektor különböző területeiről, megrendelői, ügynökségi oldalról és kapcsolódó területek részéről. A 19 egymásra épülő tartalmi fejezetet társszerkesztők, a szakma szakértői állították össze társadalmi munkában. Tartalmi íve lefedi a PR összes területét és fejlődési irányait, olyan új területeket is beemelve az elsődleges felelősségi területre, mint a digitális kommunikáció, az employer branding, a kríziskommunikáció, a személyes márkaépítés vagy a service design.

A megjelenést a SPAR és tizenegy hazai PR és integrált ügynökség segítette: az ACG Pro, a DeepInsight, a DOT Media, a Double Decker Communications, a FleishmanHillard Café, a Lounge Communications, a Noguchi Porter Novelli, a  Positive Adamsky, a Republic PR, a Salt Communications és az Uniomedia. Média oldalról a Betone Stuio, a Digital Hungary, a Hello Biznisz, a Marketing&Média és a Márkamonitor támogatták a megjelenését.

„Bátran kimondhatjuk, hogy újra a PR reneszánszát éljük. A riport legfontosabb értéke a PR területeinek széles körű megjelenítése és a releváns megszólalók, publikálók sokszínűsége. Különleges kiadvány mind a megszólalók számának, mind a megrendelői, média, ügynökségi és szakmai szervezeti oldal megjelenése tekintetében. Büszkeség számunkra, hogy a kommunikációs szakma kohéziós ereje működik, és ennyi szakértő kollega csatlakozott a munkához, hogy közösen hírt adjunk a szakmáról, számvetést készítsünk, és közösen gondolkozzunk jövőjéről”

– emelte ki Bánhegyi Zsófia, a projekt vezetője, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója, az MPRSZ alelnöke.

Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke hozzátette:

„A Magyar Public Relations Szövetség egyik fontos célkitűzése, hogy megismertesse és megértesse a szakterületünk működését a tágabb üzleti környezetünkkel. Ennek a 150 oldalas szakmai anyagnak az egyik legfontosabb értéke, hogy teljes körű betekintést enged a PR szakma néhol szerteágazó területeibe. Több nemzetközi hasonló kezdeményezést is figyelembe vettünk a kiadvány tervezésekor és különösen öröm számomra, hogy a felkérésünk alapján ennyi szakember vállalta, hogy tudását megosztja velünk. A végeredmény pedig értékes tartalmat ad a diákoknak, junior és senior szakembereknek, kommunikációs és üzleti vezetőknek egyaránt és bízom benne, hogy a globális piacon is be tudunk vele mutatkozni”.

A kiadvány társszerkesztői, akik közreműködtek a 19 fejezet létrehozásában: Balaton Anita (FleishmanHillard Café), Balatoni Zsófia (Uniomedia), Hampuk Richárd (Red Lemon), Kádár Balázs (Bindermann), Káli György (Humanize Studio), Kincses Péter (Double Decker Communications), Mamusits Péter (Lounge Communications), Nagy Andrea (Positive Adamsky), Pintér Dániel Gergő (BiotechUSA), Polgár Péter (Brightly), Szőke Ágnes (Opencom), Sztaniszláv András (PersonaR), Tóth Szilvia (Salt Communications), Trunk Tamás Z-generációs szakértő, Németh-Simkó Judit (DeepInsight), Varga Zita Hella (Salt Communications), Vas Dóra (MatrixPR), Zámbó Anna (Republic PR).

További híreket talál a Media1-en!

Borító: prtrendriport.hu
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások