
Mészáros Lőrinc reklámértékesítő vállalata, az Atmedia Horvátországban terjeszkedik
25%-os részesedést szerzett az Atmedia egy horvát sales house cégben, ami a vezető országos rádió reklámidejét árulja.
25%-os részesedést szerzett az Atmedia egy horvát sales house cégben, ami a vezető országos rádió reklámidejét árulja.
A lineáris televíziós és digitális videóhirdetésekkel foglalkozó holland sales house, a Bionic Media legnagyobb részvényesévé vált a magyar Atmedia. A Bionic Media képviseli Hollandiában például a Warner Mediát és az SPI csatornáit, az Insight TV-t és a Euronewst.
Az Atmedia közleményben jelentette be, hogy az elmúlt hetekben elindult három új rádió, a Sport Rádió, a Base FM és a 103.9 A Rock (vagy hogy most említi: a Rock Rádió) reklámértékesítését is ő fogja ellátni.
Az egykoron a közrádió Talpra magyar című műsorát vezető, majd a felcsúti sportakadémia marketingigazgatójaként is dolgozó Buda Marci lett a Rádió 1 Csoport új ügyvezető igazgatója néhány héttel ezelőtt. A múlt héten több fontos pozícióban lévő munkatárs is távozott. Erről is kérdezte az új ügyvezetőt telefonon a Media1 hétfőn, de érdeklődtünk arról is, lesz-e saját műsora.
Az Antenna Group segít majd terjeszteni a VICE videós tartalmait, ha megvalósulnak a médiavállalat már évekkel korábban is hangoztatott tervei, amelyeket most írásban is megerősítettek.
Az Atmedia végül május 31-én erősítette meg a Media1 még május 23-án megírt információját, mely szerint júniusban távozik az Atmediától a legmeghatározóbb hazai médiavezetők toplistáján is szereplő kereskedelmi és portfólió igazgató.
Laczkó Endre portfólió és nemzetközi üzletfejlesztési igazgató lett a 44 hazai televíziócsatorna, köztük a TV2 és az MTVA reklámidejét is értékesítő Atmediánál.