fbpx
Az Atmedia és az MSC bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Csatlakozik három budapesti rádió az Atmediához

Az Atmedia közleményben jelentette be, hogy az elmúlt hetekben elindult három új rádió, a Sport Rádió, a Base FM és a 103.9 A Rock (vagy hogy most említi: a Rock Rádió) reklámértékesítését is ő fogja ellátni.

„Örömmel indítottuk el a három új regionális kereskedelmi rádió hirdetésértékesítését. Az új piaci szereplők megjelenése nemcsak kihívás, hanem remek lehetőség is arra, hogy a hirdetők megújíthassák kampányaikat. Különösen igaz ez a Sportrádióra, amely nemcsak a hallgatók számára, hanem a hirdetőknek is egyedi és hiányt pótló lehetőség”

– idézi az Atmedia nevű reklámértékesítő ház mai, csütörtöki, a Media1-hez is eljuttatott közleménye Laczkó Endrét, a vállalat  portfólió és nemzetközi üzletfejlesztési igazgatóját annak a bejelentésnek a kapcsán, hogy megegyezést írtak alá három új budapesti rádióval, a közleményben Rock Rádióként emlegetett, eredetileg Rock Nation Rádió névvel jogosultságot szerző, majd ezt követően a médiaszolgáltatását 103.9 A Rock néven megkezdő médiaszolgáltatóval, továbbá a Sport Rádió és a Base FM tulajdonosával.

A közleményben az említett rádiók közül a Base FM-et, amelyről a Media1 korábbi részletes írásai itt érhetők el, úgy mutatják be, hogy a tematikus adó a hip hop, az R&B és a rap zene kedvelőinek nyújt szórakozást, megemlítik továbbá, hogy a rádió a 15 és 50 év közötti, e műfajokat kedvelő hallgatói elvárásnak kíván megfelelni, azonban a legnagyobb népszerűségre számító műsora nem a piacon megszokott reggeli műsorsávban található, hanem késő délután indul. Az estig tartó új műsor kapcsán újdonságként azt emelték ki, hogy az adás alatt a műsorvezető-DJ élőben keveri a zenéket.

A 103.9 A Rock nevű rádióról azt írják, hogy ez a klasszikus rockot főleg a műfaj 25-60 év közötti rajongóinak kínálja a 70-es évektől született legnagyobb slágerekből válogatva, és a mikrofonja előtt a műfaj elkötelezettjei és jól ismert műsorvezetői foglalnak helyet. (A műsorvezetői gárdájuk a honlapjuk szerint Bella Leventéből, Csizinszky Évából, Klamancsek Krisztiánból, Bűdi Szilárdból és Dandó Ádámból áll). Megemlíti a közlemény, hogy a rock tematikájú rádió a klasszikus rock mellett heavy metalt és new rockot is játszik.

A Sportrádiót az év nagy dobásaként jellemzi a közlemény. Sokat írtunk már róluk korábban, ezért most csak az emeljük ki a közleményből, hogy korcsoportjukként a 18-59-es korcsoportot emlegetik, amelyet olyan műsorvezetőkkel igyekeznek elérni mint Harsányi Levente, Szujó Zoltán, Szegő Tibor, Csisztu Zsuzsa, Török László, Lantos Gábor és Risztov Éva. A főszerkesztő a korábban többek között a Danubius Rádónál, az M4 Sportnál, az Echo Tv-nél és a Hír Tv-nél is dolgozó Vobeczky Zoltán lett.  A közleményben Szöllősi György rádiótulajdonos nyilatkozik arról, hogy „a szakma és a sportvilág régi álma vált valóra az első Sportrádió elindulásával, amelyhez hasonló rádióállomások külföldön sokfelé régóta sikeresen működnek.”

Mindhárom rádióról részletesen is írtunk már, a fenti linkeken érhetők el korábbi anyagaink a témáról. Az Atmediával kapcsolatos korábbi írásaink itt találhatók.

További hírek érhetők el a Media1.hu oldalon. Csatlakozhat hozzánk Facebookon is.

Borító: Az Atmedia és az MSC bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

 

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások