Laczkó Endre, Atmedia

Új igazgató érkezett az Atmedia vezetőségébe

Laczkó Endre portfólió és nemzetközi üzletfejlesztési igazgató lett a 44 hazai televíziócsatorna, köztük a TV2 és az MTVA reklámidejét is értékesítő Atmediánál.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A korábban a Juventus Rádió vezérigazgatójaként, a TV2 kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgatójaként, illetve többek között a 20th Century Fox oroszországi ügyvezetőjeként és a Warner Bros regionális ügyvezetőjeként dolgozó Laczkó Endre május közepétől portfólió és nemzetközi üzletfejlesztés igazgatóként csatlakozott a 44 tévécsatorna reklámidejét értékesítő Atmediához – derült ki az Atmedia, a Márkamonitor szaklap honlapján megjelent közleményéből.

A közlemény idézte Guttengéber Csabát, az Atmedia ügyvezető igazgatóját, aki így nyilatkozott a kinevezés kapcsán:

„Az Atmedia üzletágai jórészt lefedik a magyar médiapiacot, ezért fontos, hogy olyan szakemberekkel dolgozzunk, akik több területen is kiemelkedőek. Laczkó Endre pedig az elmúlt évek alatt jelentős nemzetközi üzletfejlesztési tapasztalatot és kapcsolatokat szerzett, és emellett otthon van a digitális piacon is.”

A közleményben megszólalt az új igazgató, Laczkó Endre is:

„Örülök, hogy a régiós tapasztalataimat egy olyan vállalatnál hasznosíthatom, amely tíz év alatt trendformálóvá vált a piacán. A kereskedőház dinamikus növekedésének további biztosítása új kihívást jelent, és ebben a munkában való részvétel kiemelkedő szakmai lehetőség számomra.”

Laczkó Endre a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán szerezte közgazdász diplomáját, majd különböző nemzetközi mesterképzéseken vett részt, mint például „pénzügyi ismeretek vezetőknek” (Párizs/INSEAD), illetve „marketingstratégiák az európai autóiparban” (Brüsszel/MCE).

Az Atmediánál a szakember feladatai közé tartozik majd többek között a vállalat nemzetközi kapcsolatainak fejlesztése, aminek része lesz a multinacionális csatornapartnerekkel történő együttműködés bővítése, illetve a kereskedőház nemzetközi terjeszkedési stratégiájának támogatása.

Emellett feladatai közé tartozik majd az Atmedia online portfóliónak stratégiai továbbfejlesztése és megvalósítása szoros együttműködésben az online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetővel.

Laczkó Endre LinkedIn-profilja alapján az elmúlt években (2017-től) a Screenist nevű cégnél dolgozott Svájcban. Azt megelőzően az autóiparban, a Jaguar Land Rovernél (British Automotive Hungary) volt vezető. 2013 és 2015 között volt a TV2 üzletfejlesztési és kereskedelmi igazgatója.

Az Atmediánál épp tulajdonosváltás zajlik, erről itt írtunk bővebben.

Kiemelt kép: Laczkó Endre, az Atmedia új portfólió és nemzetközi üzletfejlesztés igazgatója

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Gárdony, Velencei-tó

Ezért hal le a Velencei-tónál és sokszor a Balatonnál a mobilinternet hétvégente

A most még a T-csoporthoz tartozó, vállalati ügyfeleket kiszolgáló leányvállalata, a T-Systems írásba adta, hogy nem tud mit kezdeni vele, hogy hétvégente sokszor 0 közelébe zuhan a mobilinternet sebessége a turisztikailag kiemelten fontos Velencei-tó egyes területein. A cégnél időnként a főnökséget okolják, és azzal próbálják vigasztalni az érintetteket, hogy a Balatonnál is gondok vannak a hálózat alultervezettsége miatt.