
Légy Te az RTL Magyarország marketing- és kommunikációs igazgatója!
Magyarország piacvezető kereskedelmi televíziós vállalata, az RTL Magyarország tapasztalt marketing- és kommunikációs igazgatót keres. (x)
Magyarország piacvezető kereskedelmi televíziós vállalata, az RTL Magyarország tapasztalt marketing- és kommunikációs igazgatót keres. (x)
Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.
Egy rövid kérdőív kitöltésével részt vehetsz az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1.hu közös minikutatásában, mellyel azt szeretnénk feltérképezni, hogy a hazai kommunikációs szakma, a vállalati és ügynökségi oldal számára mit okozott és várakozásai szerint mit jelent a jövőre nézve a koronavírus helyzet.
Az egyik hazai online marketingügynökség listába szedve foglalta össze, mire érdemes odafigyelniük a cégeknek, amikor a közösségimédia-felületeiken kommunikálnak a koronavírus-járvány idején.
A Magyar Újságírók Országos Szövetsége szerint a tévinformáció, az elhallgatás és a cenzúra emberéleteket veszélyeztet. A kormánykommunikáció jelenlegi formája nem segítség, hanem veszélyforrás, írja közleményében a legnagyobb múlttal és taglétszámmal rendelkező hazai újságíró-szervezet, kifogásolva mindazt, ami az elmúlt napokban történt.
A Puskás Stadion árához hasonló összeg landolhat az Orbán-kormány kedvenc kommunikációs cégénél.
Az egykoron műsorvezetőként is dolgozó dr. Tóth Krisztinát nevezte ki a Mészáros Csoport kommunikációs igazgatónak, és ezentúl nem ügynökséggel dolgoznak együtt.
Varga-Nagy Eszter mellett Adányi Hajnalka szakértő is távozik a kommunikációs csapatból.
Mától indul a Magyar Public Relations Szövetség által kiírt pályázat.
A Mészáros Lőrinc Opus Globaljának kommunikációjával is foglalkozó ügynökséghez kerül a TV2 vállalati kommunikációja, tudta meg a Media1. A műsorok kommunikációjában nincs változás.