kommunikáció

koronavírus, maszk, covid-19

Kizökkentette a rutinból a karantén a kommunikációs szakmát

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.

Kérdőív - Mit gondolsz?

Kommunikációs szakember vagy? Mondd el, hogy látod a koronavírus-helyzetet!

Egy rövid kérdőív kitöltésével részt vehetsz az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1.hu közös minikutatásában, mellyel azt szeretnénk feltérképezni, hogy a hazai kommunikációs szakma, a vállalati és ügynökségi oldal számára mit okozott és várakozásai szerint mit jelent a jövőre nézve a koronavírus helyzet.

Koronavírus sajtótájékoztatót tart az Operatív Törzs 2020. március 18-án

Koronavírus: Veszélyes a kormánykommunikáció jelenlegi formája a legnagyobb hazai újságíró-szervezet szerint

A Magyar Újságírók Országos Szövetsége szerint a tévinformáció, az elhallgatás és a cenzúra emberéleteket veszélyeztet. A kormánykommunikáció jelenlegi formája nem segítség, hanem veszélyforrás, írja közleményében a legnagyobb múlttal és taglétszámmal rendelkező hazai újságíró-szervezet, kifogásolva mindazt, ami az elmúlt napokban történt.

A TV2 épületének bejárata a Róna utcában Budapest. Fotó: Ladányi András, Media1

Változás a TV2 kommunikációjában

A Mészáros Lőrinc Opus Globaljának kommunikációjával is foglalkozó ügynökséghez kerül a TV2 vállalati kommunikációja, tudta meg a Media1. A műsorok kommunikációjában nincs változás.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások