
A Megafon 45 milliós költéséről kérdezték Rogán Antalt
A momentumos Bedő Dávidot is érdekli, hogy miből fizetik az elmúlt hetek felerősített propagandáját a Megafonnál, ezért írásbeli kérdést tett fel erről Rogán Antalnak.
A momentumos Bedő Dávidot is érdekli, hogy miből fizetik az elmúlt hetek felerősített propagandáját a Megafonnál, ezért írásbeli kérdést tett fel erről Rogán Antalnak.
Ezúttal is Balásy Gyula cégeinek az ajánlatát választották a lebonyolításhoz.
Nagy a kormánypárti fölény.
2019 óta már másfél milliárddal ment több kormánypárti Facebook-hirdetésekre, mint amennyit az ellenzék fordított erre a célra.
Már most jelentős összegeket költöttek el politikai tartalmak kiemelésére a legnagyobb közösségi platformon, a Facebookon a politikai tér egyes szereplői. A legnagyobb összeg a Facebook hirdetéstárában lévő adatok szerint kormánypárti hirdetőktől származott.
Az Antenna Hungária még az 5 perc Angol TV-nél is többet fordít a Magno Studio által előállított tartalomra, pedig már az arra fordított összeg sem volt csekély.
Az eddigi 250 millió forinthoz képest mintegy másfélszer ekkora összegért végezheti el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) médiatervezését és médiavásárlását a Soros-ellenes kormányplakátok kapcsán is ismertté vált Balásy Gyula érdekeltségében lévő Lounge Design Kft. és a New Land Media Kft. alkotta konzorcium.