
Újított a Klubrádió
Ezentúl a nap legfontosabb történéseit feldolgozó, hangzó híradóval jelentkezik a Klubrádió podcast formában.
Ezentúl a nap legfontosabb történéseit feldolgozó, hangzó híradóval jelentkezik a Klubrádió podcast formában.
Bár a termékportfólióját az elmúlt időszakban folyamatosan bővítő Michaeli, Schwartz & Brit Média nyereséges lett, ugyanez egyáltalán nem mondható el a 168 Óra kiadójáról, a Telegráf Kft-ről, mely több százmilliós veszteséget hozott össze.
Hardy Mihály, a Klubrádió főszerkesztője jelentős növekedésről számolt be a Media1-nek.
Bár a médiahatóság vasárnapról hétfőre virradó éjszaka a nemzetközi aggodalmak, köztük az Európai Bizottság kérése ellenére elnémíttatta a Klubrádiót az utolsó frekvenciáján, a Budapest FM 92,9 MHz-en, mégis sokan kitartottak a rádió mellett, jelen pillanatban is több mint 20.500 hallgatójuk van. Összeszedtük a lehetőségeket, mit tehet, ha ön is hallgatná az adást.
Rekordot döntött péntek késő délután a Klubrádió internetes hallgatottsága, mellyel még olyan kereskedelmi rádiós nagyágyúkat is megelőzött mint a Rádió 1, a Retro Rádió, a Sláger FM, vagy épp az állami Kossuth és a Petőfi Rádió – ezt a Media1 a hazai internetes rádiók hallgatottságát szerverkapcsolati adatok alapján mérő Onlinestream.Live nevű internetes weboldal üzemeltetőjétől tudta meg.
Cikksorozattal segítik a hallgatókat, hogy online is tudják hallgatni az adást. Ez részben egyfajta előremenekülés a Médiatanács döntése miatt, részben pedig a vidéki emberekhez való eljutást segítheti.
Kibővült a netes stáb, lecserélték a 17 éven át használt honlapot. A napokban a rádió technikai berendezései körül is nagy fejlesztések zajlottak.