kis és közepes vállalkozások

online marketing, digitális marketing, online reklám

Kiderült, mik a kis- és középvállalkozások legnépszerűbb és leghatékonyabb marketingeszközei – valósággal berobbant körükben az MI

Egy friss magyarországi online kutatás szerint az év elején mindenki számára elérhetővé vált mesterséges intelligenciás megoldásokat ma már minden harmadik magyar kis- és középvállalkozás alkalmazza marketingcélokra. A kutatásból kiderül az is, mely marketingeszközök a legnépszerűbbek hazánkban. Kiderült például, hogy az influenszerek iránti bizalom jelentősen csökkent. A Facebook továbbra is az élen maradt.

Digitalizáció, digitális transzformáció.

Digiméter-kutatás: A koronavírus miatti kényszerdigitalizáció ellenére is jelentős hiányosságok vannak a magyar kkv-k digitalizációja terén

A koronavírus okozta kényszerdigitalizáció két éve sem volt elegendő ahhoz, hogy a távmunka, valamint a digitális kommunikációs és vállalati eszközök használata széles körben elterjedjen a magyar kis- és középvállalkozások között – világított rá a Digiméter a Media1-hez eljuttatott, 2022 tavaszi felmérésében.

tévé, TV, tévékészülék, bolt, üzlet, televízió, média

Hiába fordultak Orbán Viktorhoz segítségért a kis és közepes magyar kábelszolgáltatók, még rosszabb lett a helyzetük

Közel két éve már annak, hogy a kis és közepes hazai szolgáltatók levelet írtak a kormányfő segítségért kérve. Azonban mint a Media1 podcastjában Kéry Ferenc, a Magyar Kábelkommunikációs Szövetség (MKSZ) elnökének, Ökrös Gergely, a Magyar Kábeltelevíziós és Hírközlési Szövetség (MHKSZ) elnökének és Ballai Ferenc, a Nemzeti Műsorterjesztő Klaszter menedzserének szavaiból kiderült, a helyzet azóta csak tovább romlott.

Facebook, sikertelen bejelentkezés.

Továbbra is a Facebook a legnépszerűbb marketingeszköz a magyar kkv-k körében, de a sok tiltás nem tesz jót a megítélésének a Marketing Commando legújabb kutatása szerint

A Marketing Commando friss kutatásában résztvevő magyar kis- és közepes vállalkozások több mint harmada tapasztalta már azt, hogy tiltásba került az oldala, ráadásul az esetek több mint felében nem világos, miért. A kutatásból az is kiderül, hogy milyen más marketingeszközöket használnak még a hazai kkv-k.

Digitalizáció, digitális vállalkozás.

Digiméter: Megtorpant a hazai kkv-k digitalizációja

Újra megmérte a hazai ki- és középvállalkozások digitalizációját a Digiméter. A fő index 40-es értéke (100-as skálán) nem változott – látszólag nem történt változás a tavalyi évhez képest, azonban az adatok mélyére nézve több apró eltérés is megfigyelhető.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások