fbpx

kiegyensúlyozottság

Altorjai Anita, a Duna Médiaszolgáltató új vezérigazgatója egy 2012-es felvételen.

A közmédia vezérigazgatója nem lát problémát abban, hogy az M1 Híradó egy konteós riportjában olyanokat állított, hogy Gyurcsány szervezte az október 23-i tanártüntetést

Altorjai Anita, az Áder János volt köztársasági elnök egykori sajtósából lett újdonsült közmédiás vezérigazgató szerint úgymond a szerkesztői szabadság része, hogy Császár Attila, az M1 televízió tudósítója azt állította a Híradóban, hogy Gyurcsány Ferenc és a baloldal vitte utcára az idén október 23-i tanártüntetés résztvevőit. A Duna Médiaszolgáltató vezetője Hadházy Ákos független országgyűlési képviselőnek azért írt erről, mert a politikus egy hivatalos levélben szóvá tette a tudósítás elfogult mivoltát, ami szerinte a médiatörvényt is megsértette.

Papp Dániel vezérigazgató felavatja a Családbarát Magyarország Közpon családbarát munkahely minősítést elismerő táblát a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) székházában 2022. február 15-én. Az elismerést a Családbarát Magyarország Központ adta.

Nem hajlandó közölni az MTI a MÚOSZ állásfoglalását a Szabad Európa cikkében feltártakról a közmédiás szerkesztői felelősség hiányáról

Cenzúrával reagált az állami hírügynökség a közmédiát ért bírálatra, amit a MÚOSZ azután fogalmazott meg, hogy a Szabad Európa tényfeltáró cikksorozatban mutatta be, hogy a magyar állami médiaszolgáltatónál senki nem vállalja a felelősséget azért a tartalomért, ami a közmédia hírműsoraiban elhangzik.

Részlet az M1 Híradó április 11-i adásából.

Három év után most először részt vehetett a Momentum a közmédia egyik műsorában

Bár a közmédiás hirado.hu ennek ellenkezőjét állította, több ellenzéki párt is azt állítja, hogy korábban egyáltalán nem, vagy legfeljebb elvétve keresték őket az állami médiától. Most, hogy lementek a választások és már nincs tét, három év után most először részt vehetett a közmédia egyik műsorában a Momentum, ahol megválasztott képviselőjük, Hajnal Miklós kemény bírálatot fogalmazott meg az MTVA működésével kapcsolatban.

Németh Balázs, az M1 hírolvasója.

Hiába jelentették fel kilencszer az M1 tévécsatornát orosz propaganda terjesztése miatt a Médiatanácsnál

Bár a Médiatanácshoz összesen 9 panaszbeadvány érkezett az orosz-ukrán háború február 24-i kitörését követően az állami M1 csatornán megjelenő orosz propagandát kifogásolva, a Médiatanács mindegyiket érdemi vizsgálat nélkül elutasította. A Médiatanács elfogadott egy kutatást, mely szerint az M1, az ATV, a Hír TV, a TV2 és az RTL Klub megfelelően tudósított a háborúról, csakhogy a kutatás márciust, nem pedig februárt érintette, amikor például Nógrádi György és Georg Spöttle beszélt a közmédiában.

E-mail, üzenet.

Azt kéri két civil szervezet, hogy az ő levelüket is küldje ki a koronavírus-listán a kormány

Az elmúlt időszakban több alkalommal is levelet küldött a kormány azoknak, akik korábban a koronavírus elleni vakcinára történő regisztráció érdekében adták meg az e-mail-címüket. A kiegyensúlyozott tájékoztatás jegyében az Amnesty International és a Háttér Társaság most azt kéri a Kormányzati Tájékoztatási Központtól, hogy az ő levelüket is küldjék ki a címlistára.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások