
Zökkenőkkel, de újra elérhető a Vodafone Magyarország ügyfélszolgálata
Lezárult az ügyfélszolgálati rendszereket érintő informatikai átállás és az ezzel járó újabb több napig tartó leállás a távközlési szolgáltatónál.

Lezárult az ügyfélszolgálati rendszereket érintő informatikai átállás és az ezzel járó újabb több napig tartó leállás a távközlési szolgáltatónál.

Csak korlátozottan lehet majd ügyeket intézni.

A cég bocsánatot kér. Arra is van tippjük, ha valaki azt tapasztalja, hogy még most sem tud telefonálni vagy mobilnetezni. Azonban többen azt állítják, hogy a tipp sem vezetett eredményre.


Az ügyfélkiszolgáló rendszer megújítása miatt.

A medence vizének tisztasága nem csak higiéniai szempontból fontos, hanem azért is, mert a tiszta víz elősegíti azt, hogy a medence alkatrészei ne károsodjanak.

A szolgáltató a rendszerfejlesztés miatt arra kéri ügyfeleit, hogy aktuális teendőiket lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívül végezzék el. Telefonálni, sms-ezni és mobilnetezni azért majd lehet.

A beharangozott időponthoz képest 30 perccel később megkezdődtek a technikai munkálatok, emiatt szünetelt a kereskedelmi csatornán az adás órákon át, de kora reggel óta már minden a megszokott rend szerint folytatódik.
