fbpx
Telekom és Vodafone üzlet egymás mellett egy Auchan áruházban

5 napig csak korlátozottan lehet majd ügyeket intézni a Vodafone Magyarországnál

Az ügyfélkiszolgáló rendszer megújítása miatt.

Jövő hét szombattól a rá következő hét szerdájáig, azaz július 24. és 28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért bizonyos értékesítési és ügyintézési folyamatokban átmeneti ideig technikai átállás lesz, így ebben az 5 napban csak nagyon korlátozottan lehet majd ügyeket intézni – áll a vállalat hétfői közleményében.

Csak a legalapvetőbb szolgáltatások lesznek elérhetők

A fejlesztés az online és offline ügyintézési platformokat egyaránt érinti. Ebben az időszakban a MyVodafone applikáció sem fog működni, ennek következtében a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó stb.) is átmenetileg szünetel. A szolgáltató mobil kártyás ügyfeleinek azt tanácsolja: időben gondoskodjanak extra adat vásárlásról, illetve egyenlegük feltöltéséről, mivel az érintett időszakban utóbbira csak bankautomatán keresztül lesz lehetőségük.

Az alapvető szolgáltatások működni fognak, tehát telefonálni mobilon és vezetékes hálózaton is zökkenőmentesen lehet majd, és működik majd a tévé- és internetszolgáltatás is. Azonban nem lesz lehetőség az érintett napokon változtatni az előfizetéseken, nem lesz lehetőség díjcsomag változtatására, de még készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) sem. Ugyanakkor az otthoni vezetékes szolgáltatáshoz kapcsolódó készülékvásárlás (tablet, TV) ebben az időszakban is elérhető lesz.

Az érintett időszakban esedékes mobil szolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni, mobilfizetésre nem lesz lehetőség. Csoportos díjfizetés esetén nincs külön teendő: a fizetési határidő napján a szokott módon automatikusan megtörténik a terhelés, azonban a befizetett összegek könyvelése a megszokottnál várhatóan hosszabb ideig tarthat.

Ezért van szükség az átállásra

A Vodafone Magyarország közölte: a mobilszolgáltatással kapcsolatos ügyintézési rendszer fejlesztésére azért van szükség, mert a különböző kiszolgálói platformokon futó folyamatokat, egyetlen központi platformra szeretné helyezni a vállalat azzal a céllal, hogy hatékonyabban és gyorsabban tudják kiszolgálni az ügyféligényeket. A fejlesztésnek köszönhetően gyorsabbá és kényelmesebbé válik a jövőben a Vodafone-os ügymenet. Az érintett ügyfelek megértését és türelmét kéri a szolgáltató a július 24. és 28. közötti időszakban.

A tervezett fejlesztés kezdetéről és végéről a szolgáltató több alkalommal, sms-ben és e-mailben értesíti ügyfeleit. A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata, valamint üzletei a rendszer átállás ideje alatt is nyitva lesz, üzemel majd. A Vodafone lakossági ügyfelei a 1270-es, vállalati ügyfelei pedig a 1788-as telefonszámon, vagy személyesen az üzletekben érdeklődhetnek.

Az ügyintézési szünet részleteiről a Vodafone lakossági ügyfelei ide kattintva, a távközlési óriás vállalat ügyfelei pedig ezen a linken tájékozódhatnak.

Még több hír érhető el a Media1-en!

Borító: Telekom és Vodafone üzlet egymás mellett egy nagyáruházban. Fotó: Ladányi András / Media1

 

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások