fbpx
Yettel feliratok a Telenor Magyarország Zrt. üzletében egy budai bevásárlóközpontban 2022. február 15-én.

Azt írja a Yettel, hogy helyreállította a mobilszolgáltatását – sokan mégis problémát tapasztalnak

A cég bocsánatot kér. Arra is van tippjük, ha valaki azt tapasztalja, hogy még most sem tud telefonálni vagy mobilnetezni. Azonban többen azt állítják, hogy a tipp sem vezetett eredményre.

Mint arról korábban a Media1 is beszámolt, szombat reggeltől nem tudtak telefonálni és hívásokat fogadni a Yettel (a korábbi Telenor Magyarország) ügyfelei, illetve az internetezéssel is gond volt.

A vállalat végül nem sokkal ezelőtt, 11:30 után néhány perccel végül közölte a közösségi médiás felületén, hogy mostanra helyreállt a szolgáltatás. Ennek ellenére még most is sokan panaszkodnak ara, hogy nem érik el a hálózatot. Nekik a cég a készülék újraindítását javasolják, vagy a repülő üzemmód bekapcsolását majd kikapcsolását ajánlják.

Azt írják:

„A hálózatunkon végzett karbantartási munkálatok miatt a mai délelőtt folyamán akadozást tapasztaltunk, melyet kollégáink sikeresen elhárítottak. Ha továbbra is észlelsz hálózatot érintő problémát, a készüléked újraindítását vagy repülő üzemmódba, majd pedig normál üzemmódba állítását javasoljuk. Elnézést kérünk a kellemetlenségért és köszönjük a türelmet! ”

A többórás hálózati problémáról itt érhető el korábbi hírünk.

Frissítés 12:11

A Yettel Facebook bejegyzése alatt egyébként többen azt állítják, és a Media1-nek is többen azt állítják, hogy a javasolt újraindítás sem oldotta meg a problémájukat.

További hírek

Borító: Yettel feliratok a Telenor Magyarország Zrt. üzletében egy budai bevásárlóközpontban 2022. február 15-én. Fotó: MTI/MTI Fotószerkesztőség/Mónus Márton
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások