kantar

újságos, újságok, magazinok

A hazai sajtópiac reklámbevételeinek több mint tizede landol nem mért lapoknál

Egy friss, a MATESZ, a Kantar és a NOK által készített, szerdán nyilvánosságra hozott magyarországi elemzés szerint a mérés által hitelesített nyomtatott médiatermékek ugyanakkor stabilan számíthatnak a print piaci költések nagy részére. Kiderült az is, hogy mely tematikák vonzzák be leginkább a hirdetőket.

Mihálszki Zsuzsanna, Kantar Media

Távozott a Kantar Media kommunikációs vezetője

Mihálszki Zsuzsanna 18 évet töltött a fontos médiapiaci adatokat szolgáltató cégnél, ahol annak idején főszerkesztőként kezdett. A szakember egy médiaügynökségnél folytatja karrierjét.

Bakai Mátyás (jobbra), a Rádió 1 ügyvezetője és a Balázsék című műsor vezetői, Rákóczi Feri, Vadon Jani és Sebestyén Balázs

Szorul a Rádió 1 körül az állami hurok

Szorult helyzetbe került a Rádió 1, mivel mérések szerint a rádió egy ideje már alig kap állami reklámbevételt, ez pedig komoly érvágás a cég számára. Ráadásul a Médiatanács hamarosan további városokban némíthatja el a hálózatot, melyet már így is több nagy ütés ért nemrég. Bakai Mátyás, a cég ügyvezetője eközben saját hangján próbálja letagadni magát, a cég pedig nem teszi közzé pénzügyi beszámolóját.

Lokál. Fotó: Ladányi András / Media1

NER-pénzfüggő a magyar hírmédia közel fele

A magyar hírmédiumok 40 százaléka a bevételeik több mint harmadát a Nemzeti Együttműködés Rendszere, azaz az állam adja. Ha e termékeknek piaci alapon kellene talpon maradniuk, jelentős részük újratervezésre kényszerülne, állapítja meg egy napokban publikált elemzés.