
Meghalt Dancs Éva
Gyászol a Kantar.
Először tartották meg a múlt héten a Nagy Rádiós Nap konferenciát, ahol a rádióban rejlő lehetőségekkel kezdve az első rádiós élményeken át Szikora Róbertig minden volt.
Noha a reklámköltések csökkentek, még így is ezek 81 százaléka kötött ki kormánypárti médiumoknál.
Több mint három évtized után nyugdíjba vonul Karády Mariann, a Kantar Hungary Kft. ügyvezetője – derült ki a vállalat hétfői, a Media1-hez is eljuttatott közleményéből.
A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.
2021-től a Nemzeti Olvasottságkutatás (NOK) módszertana megújult, egy globális médiakutatási termékhez, a Célcsoport Index Kutatáshoz (TGI) csatlakozott, amelynek keretében önkitöltős kérdőív segítségével kaphatunk képet az olvasottsági adatok és trendek alakulásáról évi 20 ezres nagyságú, 15-75 éves lakossági minta alkalmazásával.
Egy friss, a MATESZ, a Kantar és a NOK által készített, szerdán nyilvánosságra hozott magyarországi elemzés szerint a mérés által hitelesített nyomtatott médiatermékek ugyanakkor stabilan számíthatnak a print piaci költések nagy részére. Kiderült az is, hogy mely tematikák vonzzák be leginkább a hirdetőket.
Mihálszki Zsuzsanna 18 évet töltött a fontos médiapiaci adatokat szolgáltató cégnél, ahol annak idején főszerkesztőként kezdett. A szakember egy médiaügynökségnél folytatja karrierjét.
A valóságtól elszakadó információt terjesztenek a Balázsék című reggeli műsor hallgatottságáról.
A magyar hírmédiumok 40 százaléka a bevételeik több mint harmadát a Nemzeti Együttműködés Rendszere, azaz az állam adja. Ha e termékeknek piaci alapon kellene talpon maradniuk, jelentős részük újratervezésre kényszerülne, állapítja meg egy napokban publikált elemzés.