
Mozgó címlappal és digitális címlapsztorival is jelentkezik mostantól a Glamour
A Ringier glossy magazinja rendszeresen él majd két nyomtatott lapszámának megjelenése közé illesztve a nemzetközi színtéren is újszerűnek számító megoldással.

A Ringier glossy magazinja rendszeresen él majd két nyomtatott lapszámának megjelenése közé illesztve a nemzetközi színtéren is újszerűnek számító megoldással.

Átszervezi és teljes mértékben külső szolgáltatókkal oldja meg nyomdai tevékenységét a Ringier Hungary.

Útmutatót írt a Blikk kiadója az AI-eszközök használatához.

A Ringier Hungary Kft. adja ki között Kiskegyedet, a Glamourt, a sportal.hu-t és a noizz.hu-t, míg az ugyancsak a svájci médiakonglomerátum, a Ringier AG tulajdonában álló Blikk Kft. a Blikk bulvár napilapot.

Az online felületeken már meg is történt az arculatváltás, a nyomtatott magazinon először májusban láthatjuk.

Közzétette a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség (MATESZ) a magyar lappiac tavaly év végi eredményeit: ebből kiderül, hogy a rendkívül magas inflácóval inflációval terhelt 2022-es év újabb brutális példányszám-csökkenést hozott a nyomtatott sajtó területén.

A második Glamour Bookazine címlapján Pataki Ági filmproducer és green_of_daisy, azaz Bukovicsné Békefi Daisy go green nagykövet szerepel. A magazint egy, az Országos Széchényi Könyvtárban tartott rendezvényen leplezték le.

Az eddigi főszerkesztő, Szilágyi Gábor ősztől nyugdíjba vonul. Az utód a GLAMOUR-tól érkezik a Ringier Hungary műsorújságjainak élére.

A GLAMOUR márkánál vezeti be a Ringier Hungary kiadó az első fizetőkapus digitális termékét.

Több mint 200 óriásplakáton, havi- és internetes lapokban valamint a ViacomCBS tévécsatornáin, társadalmi célú hirdetésekben is látható lesz az #ugyanaz kampány.