
Új logót kap a Glamour
Az online felületeken már meg is történt az arculatváltás, a nyomtatott magazinon először májusban láthatjuk.
Az online felületeken már meg is történt az arculatváltás, a nyomtatott magazinon először májusban láthatjuk.
Közzétette a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség (MATESZ) a magyar lappiac tavaly év végi eredményeit: ebből kiderül, hogy a rendkívül magas inflácóval inflációval terhelt 2022-es év újabb brutális példányszám-csökkenést hozott a nyomtatott sajtó területén.
A második Glamour Bookazine címlapján Pataki Ági filmproducer és green_of_daisy, azaz Bukovicsné Békefi Daisy go green nagykövet szerepel. A magazint egy, az Országos Széchényi Könyvtárban tartott rendezvényen leplezték le.
Az eddigi főszerkesztő, Szilágyi Gábor ősztől nyugdíjba vonul. Az utód a GLAMOUR-tól érkezik a Ringier Hungary műsorújságjainak élére.
A GLAMOUR márkánál vezeti be a Ringier Hungary kiadó az első fizetőkapus digitális termékét.
Több mint 200 óriásplakáton, havi- és internetes lapokban valamint a ViacomCBS tévécsatornáin, társadalmi célú hirdetésekben is látható lesz az #ugyanaz kampány.
A Ringier Axel Springer Magyarország közleményben áll ki az információszabadság mellett.
Erősebb piaci pozíciót hozott az első három negyedév a Ringier Axel Springernek: saját szegmensében nőtt a Blikk, a GLAMOUR, és a Kiskegyed szelete is a print piaci tortából, nem csupán az értékesített példányszámokat nézve, de hirdetési bevételek tekintetében is. Ezzel a RAS Magyarország volt az egyetlen a TOP3 hazai kiadóvállalat közül, amely az elmúlt 12 hónapban növelte reklámbevételét.
Két új online magazinolvasó platformon is megjelent tartalmaival a Ringier Axel Springer Magyarország. A laptapir.hu-n már elérhetők a RAS főbb médiakiadványai, az erikkancs.hu-n pedig akár látássérültek is „elolvashatják” néhány magazin tartalmát.