felmérés

Skype.

Egyre több magyar használja online hívásra is az internetet, de vannak még bosszúságok

A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást, és a cégek is előszeretettel alkalmazzák a technikát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásai alapján. Az NMHH kutatásából az is kiderül, melyek a legnépszerűbb megoldások, és milyen kellemetlenségekkel találkoznak a felhasználók.

Digitalizáció, digitális vállalkozás.

Digiméter: Megtorpant a hazai kkv-k digitalizációja

Újra megmérte a hazai ki- és középvállalkozások digitalizációját a Digiméter. A fő index 40-es értéke (100-as skálán) nem változott – látszólag nem történt változás a tavalyi évhez képest, azonban az adatok mélyére nézve több apró eltérés is megfigyelhető.

e-kereskedelem, e-commerce

Sok a hiba az online fizetési felületeken

Sok még a tennivaló az e-kereskedelmi vállalatok számára Európában, és ez alól nem jelentenek kivételt a nagyobb szereplők sem. Európa legnépszerűbb e-kereskedelmi webhelyeinek túlnyomó többsége, csaknem 94 százaléka öt vagy akár több hibát is tartalmaz a fizetési oldalakon.

újságírás, média, hírek

Reuters Institute: Romlott az Index.hu megítélése, a HVG, az RTL Klub és a 24.hu híreiben bíznak a leginkább a magyarok

Elkészült a Digital News Report, melyből kiderül, mely médiumokat tartják a leghitelesebbnek a magyarok. A kutatás szerint a járvány miatt megnőtt az igény a megbízható hírekre, és nőtt az online médiatermékek olvasottsága, de a bevételeken ez nemigen látszott. A Telex rögtön előkelő helyen indított, miközben az Index megítélése jelentősen csökkent a tulajdonos- és szerkesztőségváltás után.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások