
Reklámmentes lehet a Facebook, ha valaki fizet ezért
Az újítást az uniós adatvédelmi szabályok miatt vezetnék be a Facebook mellett az Instagramon is.
Az újítást az uniós adatvédelmi szabályok miatt vezetnék be a Facebook mellett az Instagramon is.
Filep Dávid végelszámolást kezdeményezett a tulajdonában álló médiacégnél, amely a tavalyi választási kampányban a „miniferis” videókat terjesztette.
A miniszterelnök a választások után leállt a közösségi médiás költéseivel, azonban a Facebook erre szolgáló adatbázisában észrevettük, hogy az óév utolsó hónapján ismét elkezdett pénzért hirdetni a Mark Zuckerberghez tartozó felületen.
Repkednek a százmilliók a kormányközeli véleményvezérek közösségi médiás jelenlétét pénzelő Megafonnál; nagyjából három hónap alatt duplázták meg az 500 milliós összesített költésüket. Az ellenzék kevésbé tud aktívan jelen lenni a Facebookon, az ő narratívájukat terjesztő Erősítő és az Ez a lényeg tudott csak jelentősebb összegeket költeni a platformon – de esetükben is százmilliós nagyságrendekről beszélhetünk.
A központ azt szeretné elérni, hogy a portál írja ki: nem közpénzből működik a Megafon.
Az Euronews tudósítója megkérdezte Vera Jourovát, az Európai Bizottság átláthatóságért és értékekért felelős alelnökét, hogy szerinte tiszták és tisztességesek lehetnek-e a 2022-es magyarországi parlamenti választások, így került szóba a médiahelyzet.
Magyarországon a különféle politikai szervezetek két év alatt összesen közel 2 milliárd forintot költöttek politikai és közéleti témájú hirdetésekre a közösségi médiában, derül ki a Facebook hirdetéstárából.
A lap szerint morálisan megkérdőjelezhető módon szerez olvasókat Facebook-hirdetésekkel az Index körüli helyzet kapcsán a 24.hu.
A Facebook egyik legmeghatározóbb vezetője bejelentette: szabályozni fogja a Facebook a kisebbségeket és nehéz helyzetben lévőket célzó hirdetéseket.