
Magyarországról is fogad hirdetést a Reddit
Számos európai és közép-ázsiai piacon nyílt meg a hirdetési lehetőség a közösségi médiás felületen.
Számos európai és közép-ázsiai piacon nyílt meg a hirdetési lehetőség a közösségi médiás felületen.
Az EvoMediától igazolt szakembert a sales house.
Folyamatos, de lassuló növekedésben az e-kereskedelem: 32,4 százalékos éves növekedést követően 1203 milliárd forintos forgalommal zárta a tavalyi évet belföldi online kiskereskedelem.
A Media1 megtudta, hogy nem méri többé a Magyar Terjesztés-ellenőrzési Szövetség (MATESZ) a Michaeli, Schwartz & Brit Mediához tartozó 168 Óra hetilap példányszámát, így a hirdetők, beleértve a kormányzatot is, úgy döntenek a lapban megjelenő hirdetések megrendeléséről, hogy nincs olyan független fél, aki auditálná, hány háztartásba jut el a lappal a hirdetés. A mérés leállása alkalmából ránéztünk az elmúlt időszak példányszám-adataira, és meglehetősen szomorú trendet tapasztaltunk. A mérés leállításának okáról megkérdeztük Milkovics Pált, a kiadó vezérigazgatóját is.
Megkezdődhet a per a Facebook anyavállalata, a Meta feldarabolásáról.
Korábban 102, ma már csak 37 ország szerepel azon országok listáján, amelyek ilyen terméket importálhatnak.
A jelenlegi szabályozás sok nehézséget okoz az e-kereskedőknek.
Az Atmedia végzi szeptember elsejétől a Manna FM és a Spirit FM reklámértékesítését.
Megjelent a Magyar Terjesztés-ellenőrzési Szövetség legújabb, 2021 második negyedéves értékesített példányszámokat tartalmazó adatsora.
Július 1-jétől egyszerűsödnek az e-kereskedelemmel kapcsolatos áfaszabályok az EU-ban. A szakértő szerint a könnyítés az e-kereskedelem további élénkülését és a hazai export bővülését eredményezheti.