
Óriási áremelésre készül a Disney+
Hiába zárt jó negyedévet a The Walt Disney, a cég így is közel 40 százalékos áremelést tervez a Disney+ streamingszolgáltatása kapcsán.

Hiába zárt jó negyedévet a The Walt Disney, a cég így is közel 40 százalékos áremelést tervez a Disney+ streamingszolgáltatása kapcsán.

A díjkorrekció mértéke nem éri el a 10 százalékot, és jellemzően a régebbi díjcsomagokat érinti. A jövőben azonban az infláció függvényében évente korrigálhatják az árakat.

Reklámokat tartalmazó, a reklám nélküli változathoz képest olcsóbb előfizetési típus elindítását jelentette be a Cannes Lions reklámfesztiválon Ted Sarandos, a Netflix társ-vezérigazgatója.

Megemeli a mindigTV Prémium árait a kormányközeli 4iG által nemrég felvásárolt Antenna Hungária. Lesz, akinek 20 százalékkal kell többet fizetnie, mint korábban, de a szerencsésebbeknek is 10-12 százalékkal nő meg a televíziózásért fizetendő rezsije. Korábban áremelést jelentett be a szintén a 4iG által felvásárolt DIGI is.

A Disney+ hazai indulásának apropóján ismét felmérést készített a nemzetközi videó streaming platformok használatáról a GKID.

Az áremelés legjobban a mobilszolgáltatás ügyfeleit érinti, de a legtöbb otthoni szolgáltatás tarifája is emelkedik.

Már csak 34 nap van hátra a platform magyarországi teljes kinyitásáig.

A streaming platform vezérigazgatója 2019-ben még határozottan azt állította, hogy nem lesznek reklámok a felületen.

A Disney Plus magyarországi indulása 77 nap múlva lesz.

Egyelőre három országban extra díj bevezetését tervezi a Netflix olyan esetekre, ha egy előfizetést több, nem azonos háztartásban élő ember használ. Nem ez lenne a vállalat első próbálkozása, hogy visszaszorítsák a jelszavak megosztásának gyakorlatát.