elemzés

URL, link.

Az Indexről való távozása után még nőtt is a Portfolio látogatottsága – megnéztük azt is, hogyan alakult az RTL.hu látogatottsága a megújulás óta

A Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és az e.Gemius legújabb, 2022 január havi adatai alapján több érdekesség is megfigyelhető a hazai hírportálok januári látogatottsága és a top10-ben lévő honlapok kapcsán. A Media1 megnézte azt is, hogyan alakult a Portfolio.hu látogatottsága azután, hogy befejezték együttműködésüket az Index portállal, és kíváncsiak voltunk arra is, mennyire volt sikeres az rtl.hu megújítása a látogatottsági adatok tekintetében, de a cikkből kiderül az is, hogy hosszú idő után újra top10-be tudott kerülni a Telex.

Jurák Kata (jobbra) Stefka Istvánnal interjúzik a Pesti TV-n

Jurák Kata, a PestiSrácok és a Pesti TV sztárja szerint azért van halálos áldozatokkal járó áradás Németországban és Belgiumban, mert Isten így áll bosszút Nyugaton a szivárvány „átértelmezése” miatt

A kormánypárti Pesti TV és a Pestisrácok sokat foglalkoztatott riportere nyilvános posztban „elemezte” sajátosan a halálos áldozatokkal járó és óriási pusztítást végző németországi és belgiumi esőzések okát, de ami ezek után következett, arra talán ő maga sem számított.

M1 híradó

Az ország közel fele egyáltalán nem olvas híreket a neten – az is kiderült, kik nézik a közmédiát, a TV2-t és az RTL-t

A Republikon Intézet és a Závecz Research arra jutott, hogy bár a politikai hovatartozás jelentős hatással van arra, hogy milyen információ és hogyan jut el hozzánk, ez a politikai ellentét mégsem tudja felülírni a társadalmi helyzetünkből fakadó sajátosságokat a magyar társadalom médiafogyasztásával kapcsolatban.

tévé, tv

Magához tért a hazai tévés reklámpiac?

Egy év után már a koronavírus harmadik hullámát éljük meg. Ezen idő alatt a televíziós reklámpiac először csökkent, majd látványosan nőtt, hogy 2021 elején visszatérjen egy olyan szintre, amit korábban úgy hívtunk: „normális”. A Nielsen Közönségmérés elemzése.

e-kereskedelem, internetes vásárlás, webshop, online kereskedelem

A hazai webáruházak adatvagyona körül vizsgálódik a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal azt kívánja feltárni, miként keletkezik az online kiskereskedők adatvagyona, illetve milyen szerepet tölt ez be a webáruházak között folyó versenyben. A vizsgálat kiterjed arra is, hogy a fogyasztók mennyire vannak tisztában az adatgyűjtéssel és hogyan befolyásolja döntéseiket.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások