
Kihirdették a Vodafone Digitális Díj idei nyerteseit
Kéz-ortézis, nyelvtanulást segítő szoftver és idősek számára készített videóhívó gomb is található az idei díjazottak között
Kéz-ortézis, nyelvtanulást segítő szoftver és idősek számára készített videóhívó gomb is található az idei díjazottak között
A koronavírus okozta kényszerdigitalizáció két éve sem volt elegendő ahhoz, hogy a távmunka, valamint a digitális kommunikációs és vállalati eszközök használata széles körben elterjedjen a magyar kis- és középvállalkozások között – világított rá a Digiméter a Media1-hez eljuttatott, 2022 tavaszi felmérésében.
Emellett egy másik eset miatt figyelmeztetésben is részesítette a tévétársaságot a grémium. Bírságot szabtak ki a Best FM szolgáltatójára is.
Ezúttal rádiós frekvenciák ügyében nem született döntés.
A privát 5G-beruházások és a digitalizáció mellett az úgynevezett intelligens városok létrehozása is szóba került.
Több mint 80 résztvevővel tartotta meg az Axel Springer a 9. „International Paid Content Summit” nevű konferenciáját a múlt héten.
Pedig ha mégis így van, vagyis a kft. a pártot népszerűsíti, akkor a tévéreklámokkal a politikai pártok reklámozását jelentősen korlátozó választási szabályok kijátszása lehet a cél, ráadásul Ruszin Zsolt adótanácsadó-adóügyi szakújságíró a Media1-nek azt mondta, ennek ebben az esetben adó vonzata is lenne a kft. számára. A Nemzeti Választási Bizottság a Media1 érdeklődésére közölte: még nem kapott panaszt az ügy kapcsán.
Az elmúlt napokban a TV2 Csoport reklámszüneteiben felvillanó reklámokban népszerűsítette a Gattyán György nevével fémjelzett Megoldás Mozgalom nevű újdonsült párt digitalizációra vonatkozó elképzelését, pedig korábban a Nemzeti Választási Bizottságnál kellett volna engedélyeztetniük, ha be kívánnak fogadni politikai reklámot. A trükk lényege, hogy a hirdető hivatalosan nem maga a reklámozott párt, hanem egy, a párt alapítójához, Gattyán Györgyhöz köthető kft. A Media1 megkérdezte a Nemzeti Választási Bizottságot, hogy ez rendben van-e.
Egy podcastos beszélgetésben fejtette ki a televíziózással és a streaminggel kapcsolatos nézeteit Kolosi, aki azt is elmondta: azon dolgoznak, hogy az RTL Most legyen a „magyar streamingcég.”
Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon; 2019-ről 2020-ra például már 35 százalékkal. Az online értékesítések jelentős növekedéséhez hozzájárultak a pandémia következtében átalakuló fogyasztói szokások – bár ezen a téren visszarendeződés is megfigyelhető volt. Az Állami Számvevőszék elemzői egy nemrég megjelent elemzésben arra hívják fel a figyelmet, hogy szükség van a vásárlói tudatosság erősítésére annak érdekében, hogy az interneten történő vásárlások során az emberek felelős, adataik megfelelő védelmét is biztosító döntéseket hozzanak.