Brandfestival

Brandfestival - Trendreport #6

Kitartó ambíció: Az újgenerációs menedzserek jellemvonása

A Brandfestivallal közös Trendreport sorozatunk legújabb részében Nagy Edit, a Market Építő Zrt. kommunikációs vezetője is elmondja személyes tapasztalatait az újgenerációs menedzserek jellemvonásairól és a vezetői intuíciókról, megérzésekről és a kitartó ambíciókról.

BrandFestival 2021

Gardrób-pszichológus és Afrika-imádó ötletforradalmár is előad a BrandFestivalon

Nemzetközi Top Speakerek váltják egymást az idén jubileumi, 20. születésnapját ünneplő BrandFestival színpadán, október 28-29-én a Budapest Music Centerben. Digitális guruk, viselkedéstudományi szakértők, kreatív tartalomfejlesztők, trendszetterek. Több mint 100 előadó, számos nemzetközi szakember boncolgatja a Viselkedés-tudomány ernyőkoncepció mentén a márkaélmény-fokozás és a fogyasztói bevonás izgalmas kérdéseit, jelenségeit.

vásárlás, shopping

5+1 viselkedési torzítás, amiért többet vásárolunk

A BrandFestival trendLAB a hazai reklámiparág több mint 20 szaktekintélyeinek bevonásával vizsgálta a jövő marketing-kommunikációs trendjeit. A vezetőkből álló grémium a döntéshozatali mechanizmusok, a kognitív torzítások és a viselkedés-közgazdaságtan aktualitásai kapcsán vonta le a következtetéseket, melyek az októberi konferencia vezérfonalát alkotják.

Home office - Trendriport Branfestival

Home & office: Tényleg az otthon a jövő munkahelye?

Folytatódik a Brandfestivallal közös Trendreport sorozatunk, melyben ezúttal az otthon végzett munkáról esik szó. Pöhacker Gábor marketing és kommunikációs szakember is elmondja személyes tapasztalatait.

Pavel Stanchev, a TV2 Média Csoport 2019-ben kinevezett vezérigazgatója beszélget Szalay Dániellel, a Media1 főszerkesztőjével a Brandfestival 2019 konferencián

Nem lát viharfelhőket a TV2 vezérigazgatója

Pavel Stanchevet, a TV2 vezérigazgatóját a Brandfestival 2019 konferencián aktuális tévés trendekről, például a Netflix és a többi internetes szolgáltatás adta kihívásokról kérdezte a Media1 főszerkesztője, de szóba került az is, minek egyáltalán 14 tévécsatorna a TV2 Csoport számára, és ez a csatornaszám fenntartható-e.

Brandfestival

Fizetős tartalom és más aktuális trendek a magyar médiában

Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.

Jonny Round, The Sound Agency ügyvezető előad a Brandfestival konferencián Budapesten

Így segíthet vagy árthat a hang egy márkának

Jonny Round, a The Sound Agency igazgatója is előadást tartott a nemrégiben Budapesten megrendezett Brandfestival konferencián. A Sound Businessről, vagyis arról beszélt, hogyan segítheti az értékesítést, illetve a márkázást a hangok megfelelő használata, illetve hogyan üthet vissza, ha valaki nem körültekintő.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások